معاون استاندار خبرداد: ارتفاع برف در انزلی به دو متر رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد آقاجان‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست استانداری گیلان اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف در گیلان تاکنون سه جلسه ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شده است. وی با اشاره به اینکه رصد تمام فعالیت‌ها در جلسه ستاد بحران انجام می‌شود، تصریح کرد: به دلیل وضعیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد آقاجان‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست استانداری گیلان اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف در گیلان تاکنون سه جلسه ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شده است.

barf1وی با اشاره به اینکه رصد تمام فعالیت‌ها در جلسه ستاد بحران انجام می‌شود، تصریح کرد: به دلیل وضعیت حساس گیلان برگزاری جلسات ستاد بحران در تمام فرمانداری‌های شهرستان‌ها انجام شده است.

معاون عمران استاندار گیلان ارتفاع برف در برخی مناطق از جمله انزلی را ۲ متر دانست و گفت: با وجود بارش برف سنگین تمام راه‌های استان باز است.

وی با بیان اینکه در راه‌های اصلی و فرعی تردد جریان دارد، خاطرنشان کرد: به جز تعدادی از راه‌های روستایی که در برخی شهرستان‌ها مانند صومعه‌سرا قطع است در بقیه راه‌ها تردد جریان دارد.

آقاجان‌زاده یادآور شد: تلاش ما این است که از حداقل‌ها حداکثر استفاده را داشته باشیم تا گیلان کمترین آسیب را داشته باشد.

وی از تلاش تمام نیروهای خدماتی و پرسنلی دستگاه‌های مختلف استان برای بازگشایی راه‌های ارتباطی روستایی به ویژه در صومعه‌سرا خبر داد./فارس

Share