درسالن همایش های هتل المپیک

رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ +حواشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم رونمایی از نقش یوزپلنگ ایرانی، شنبه شب با حضور مسوولان کشوری و ورزش در هتل المپیک انجام شد.

2627065-3735955به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم رونمایی از نقش یوزپلنگ ایرانی، شنبه شب با حضور مسوولان کشوری و ورزش در هتل المپیک انجام شد.

در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی ازمسوولان وزارت ورزش و جوانان، مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان محیط زیست حضور داشتند.

به گفته مسوولان فدراسیون فوتبال، این نقش برپیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل چاپ خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش از رونمایی از نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ملی فوتبال گفت:از سه ماه پیش کارگروهی با حضور دست اندرکاران بخش های مختلف از جمله مسوولان ارشد سازمان گردشگری و محیط زیست برگزار و در این خصوص تصمیمات خوبی گرفته شد.139211122025266322028064

مهدی محمدنبی بااشاره به حضور ژوزف سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در ایران و موافقت ضمنی وی با این طرح ادامه داد:بلاتر از این طرح حمایت کرد و آن را در فیفا به ثبت رسانده است.

به گفته وی، جلسات متعددباسازمان های مرتبط بالاخره درهفته گذشته نهایی شد و امروز از نماد یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد.

«جمشید مشایخی» شنبه شب در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در هتل المپیک با بیان اینکه ایرانیان از قدیم جوانمرد بوده و به ورزشکاران احترام می گذاشته اند، اظهار داشت: «لیونل مسی» بازیکن بزرگی است و ما عاشق بازی های او هستیم.

وی افزود: دوست دارم در اینجا دو نکته را یادآور شوم، اولین نکته اینکه ما با فرهنگ ترین ملت ها هستیم و موضوع دوم اینکه حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه ها به خصوص فوتبال، توهین به ماست چرا که ما مردمان باغیرتی هستیم.
139211122036474902028094
این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد: معتقدم آن افرادی که علیه لیونل مسی مطلب منتشر کردند، ایرانی نبودند زیرا او ورزشکار بزرگی است و ما همانطور که به جهان پهلوان تختی احترام می گذاریم، باید به بزرگان ورزش دنیا نیز احترام بگذاریم، از این رو آن رفتار را به هیچ وجه نمی پسندم.

رحمان رضایی شنبه شب در مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در هتل المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منافع تیم ملی باید به صورت گروهی دیده شود و اشخاص به جای خودشان به تیم ملی فکر کنند.

وی افزود: چنانچه اینگونه پیش برویم، روزهای خوبی در انتظار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نخواهد بود.

این پیشسکوت فوتبال تاکید کرد: جام جهانی رویداد بسیار مهمی است و من امروز به احترام تیم ملی در این مراسم شرکت کرده ام.

139211122152558512028364وی خطاب به مسوولان ورزش و فوتبال ایران عنوان کرد: از آنان می خواهم شرایطی ایجاد کنند تا بازیکنان به لیگ های کشورهای عربی نروند چرا که این کشورها حتی به حاشیه جام جهانی هم نمی رسند و به سود ما کاری نخواهند کرد.

رضایی معتقد است، چنانچه مسایل مالی در کار نبود، بازیکنان ایرانی به هیچ عنوان راهی لیگ های کشورهای عربی نمی شدند.

افشین پیروانی شنبه شب در مراسم رونمایی از پراهن تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما که پیراهنی برای رونمایی ندیدیم.

وی که در حال ترک محل برگزاری این مراسم بود، گفت: قهر نکردم و به خاطر مشغله کاری این محل را ترک می کنم. البته در ایران به این مسایل عادت کرده ایم و این مراسم نیز قرار بود ساعت ۱۹ آغاز شود که یک ساعت تاخیر داشت.

2627065-3735989پیروانی در خصوص دلایل غیبت کارلوس کی روش که تا روز گذشته خودش را متعلق به مردم ایران می دانست، عنوان کرد: شاید او در حال آنالیز دیدار نیجریه برابر زامبیا در جام ملت های آفریقا است.

این مربی با اشاره به اینکه نیاز اصلی این روزهای فوتبال ایران همدلی است، عنوان کرد: اگر یکدست نباشیم دود آن به چشم تیم ملی می رود و در نهایت چیزی به غیر از شکست در انتظار ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: پیش از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، شبانه علیه ایویچ کودتا شد و تیمی که می توانست راهی مرحله دوم جام جهانی شود با ۳ امتیاز به کار خود پایان داد. کارلوس کی روش مربی کاربلدی است و باید حمایت شود تا بازی های آبرومندانه ای در برزیل داشته باشیم.

علی مطهری که در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی درجمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود:مجلس موافق پرداخت حق پخش تلویزیونی به فوتبال است، اما معتقدیم سازمان صدا و سیما به نوعی سوء استفاده می کند.

وی افزود: این سازمان باید در تصمی139211122036469592028094مات خود تجدید نظر کرده و مجلس نیز با مصوبه ایی مسوولان صداوسیما را مجبور کند که از مسوولیت های خود طفره نروند.

مطهری درباره بودجه سال ۹۳ وزارت ورزش و اینکه این بودجه کفاف هزینه های ورزشی را با توجه به مسابقات پیش رو نمی دهد،گفت: بودجه ورزش کم دیده شده است هم در لایحه دولت و هم در کمیسیون تلفیق. البته چون این بودجه هنوز نهایی و تصویب نشده است می توانیم در صحن علنی مجلس نسبت به این موضوع رسیدگی کنیم.

به گفته وی باید دراین خصوص دولت ومجلس هماهنگ تر عمل کنند و بودجه ای که کم به نظر می رسد افزایش یابد.

به اعتقادوی افزایش بودجه ورزش از آنجایی که با سلامت مردم درارتباط است به صورت غیر مستقیم کمک به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و بهتر است افزایش یابد.

وی درباره اختلافات سرمربی تیم ملی با برخی باشگاه های لیگ برتری نیز عنوان کرد: الان یک مشکلاتی پیدا شده است به هر حال وضعیت تیم ملی برای مردم ما مهم است وطبیعی است که باید در اولویت قرار گیرد.

به اعتقاد وی البته فدراسیون برای تقویت تیم ملی در آستانه جام جهانی باید تدارک بازی با تیم های قوی را دردستور کار داشته باشد زیرا بازی با تیم های قوی ما را برای این رقابت ها آماده تر می کند.

وی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی برریاست نمایندگان مجلس درفدراسیون های ورزشی نیزگفت: به نظر می رسد مشکل حل شده باشد البته دقیق نمی دانم اما معتقدم سیاسیون در ورزش ورود نکنند بهتر است./ایرنا

Share