سخنگوی شورای شهر رشت

رونمایی از تندیس مادر در دهه فجر/ اهتزاز پرچم ۶۰ متری ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد در نشست کاروان ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های شورا و شهرداری این شهر در دهه فجر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد در نشست کاروان ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های شورا و شهرداری این شهر در دهه فجر را تشریح کرد.

وی با تبریک سی‌و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز کاروان اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان به شهرداری و شورا رسید.

shirzadسخنگوی شورای شهر رشت فضاسازی محیطی و نصب بنر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه‌های این دهه ذکر کرد.

وی فعال کردن تلویزیون‌های شهری و برگزاری جشن بزرگ انقلاب را از دیگر برنامه‌های شورا و شهرداری رشت در دهه فجر ذکر کرد.

شیرزاد از اهتزاز پرچم ۶۰ متری جمهوری اسلامی اسلامی ایران دهه فجر در رشت خبر داد.

وی با اشاره به نصب تندیس مادر در میدان معلم رشت، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال تندیس بزرگ «مادر» در میدان معلم رشت نصب و رونمایی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر رشت یادآور شد: به واسطه نصب تندیس مادر، میدان معلم به نام مادر نامگذاری می‌شود.

وی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی را سرنوشت‌ساز خواند و خاطرنشان کرد: زنان در تمام مراحل مختلف انقلاب اسلامی نقش مهم و فعال داشته‌اند.

شیرزاد با بیان اینکه بانوان باید قدر عظمتی که انقلاب اسلامی ایران به آنها داده است را بدانند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدایی است که در دامن مادران شجاع و پاک ایران اسلامی پرورش یافتند.

وی تکریم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور گزارشی از روند فعالیت این کمیته را ارائه کرد.

فاطمه سادات ثابت، با بیان اینکه فعالیت تمام کمیته‌‌های ۲۰ گانه ستاد دهه فجر گیلان با اطلاع‌رسانی به جامعه ارائه می‌شود، اظهار کرد: برای این امر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برنامه‌ریزی‌های لازم برای امر اطلاع‌رسانی را انجام داده است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی، فعالیت پایگاه خبری گیل‌فجر، ساماندهی حدود ۳۰۰ خبرنگار برای پوشش اخبار دهه فجر با صدور کارت ویژه این دهه توسط اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

این مسئول از برگزاری جشنواره مطبوعات فجر منطقه‌ای در گیلان را از دیگر برنامه‌های مهم کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر این استان در اسفند امسال عنوان کرد.

مدیر پایگاه گیل‌فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نیز گزارشی از فعالیت این پایگاه را ارائه کرد.

میلاد ابراهیمی با بیان اینکه پایگاه گیل‌فجر فعالیت خود را از مهر امسال آغاز کرده است، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۳۰۰ خبر ویژه دهه فجر در پایگاه گیل‌فجر انتشار یافته است.

وی از شورا و شهرداری خواستار همکاری بیشتر در ارسال اخبار به پایگاه گیل‌فجر شد./فارس

Share