وزیر سابق اطلاعات در آستانه اشرفيه

روحیه استکباری سگی است/آمریکایی‌ها قلدر و احمق هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حیدر مصلحی عصر امروز در یادواره شهدای منطقه حسین‌آباد و بلوار معین شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه قدرت ایمان و اعتقاد به ارزش‌های دینی تمام راه‌ها را ممکن می‌کند، اظهار کرد: در آن دوران جنگ مورد تحریم سنگین دشمن بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حیدر مصلحی عصر امروز در یادواره شهدای منطقه حسین‌آباد و بلوار معین شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه قدرت ایمان و اعتقاد به ارزش‌های دینی تمام راه‌ها را ممکن می‌کند، اظهار کرد: در آن دوران جنگ مورد تحریم سنگین دشمن بودیم.

moslehiوی با اشاره به اینکه تحریم آن روز با تحریم امروز قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: در آن زمان حتی کشتی کالای اساسی ایران را در خلیج فارس با موشک می‌زدند و امروز این اتفاق نمی‌افتد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: قدرت ایمان، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان موجب پیروزی در دفاع مقدس شد و دنیا را به زانو درآوردند.

مصلحی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس تمام کشورهای اروپایی، آمریکا و منطقه در کنار هم ایستادند، یادآور شد: کشورهای منطقه از اینکه انقلاب اسلامی شاه را سرنگون کرده بود کمک‌های بسیاری به صدام کردند اما اکنون دیگر از صدام خبری نیست.

*روحیه استکباری سگی است

وی با تصریح بر اینکه روحیه استکباری روحیه سگی است، یادآور شد: آمریکا پس از بحث هسته‌ای می‌خواهد ایران پاسخگوی حقوق بشر و تنش‌های منطقه‌ای و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه باشد.

وزیر سابق اطلاعات، ادامه داد: آمریکا بداند امروز جوانان شجاع‌تر از ابتدای انقلاب هستند زیرا جوان امروزی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و عزت را در ابعاد مختلف دیده است.

وی استکبار بودن، مستقل نبودن و آزادی نداشتن را بزرگ‌ترین ذلت دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی ما در دنیا دارای عزت است.

مصلحی گفت: با شکل گرفتن بیداری اسلامی در منطقه، استکبار از مقوله بیداری اسلامی به نفع خود استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه استکبار حرکت دروغ در منطقه را طراحی کرد، متذکر شد: با این حرکت می‌خواست مقاومت را در منطقه از بین ببرد.

*استکبار به دنبال انتقام‌گیری از مقاومت است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه استکبار در سوریه به دنبال انتقام‌گیری از مقاومت است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به‌خوبی ترفند دشمن را شناخته است.

وی اضافه کرد: کشورهای منطقه دریافتند اگر آمریکا به سوریه حمله کند این کشورها باید تاوان حمله را بپردازند.

مصلحی با اشاره به اینکه تمام دنیا پای کار آمدند تا بشار اسد را ساقط کنند، متذکر شد: جمهوری اسلامی در حال تحریم، از بشار اسد در مقاومت حمایت می‌کند و استکبار نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

به گفته وی، امروز حرکت‌های متحجرانه تکفیری در سوریه ماموریت استکبار را انجام می‌دهد و ۷۰۰ نفر از اروپا و فرانسه به سوریه اعزام شدند تا منطقه را دچار بحران کنند.

*فعالیت سازمان جاسوسی انگلیس برای راه‌اندازی جنگ مذهبی در منطقه/آمریکایی‌ها قلدر و احمق هستند

وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه سازمان جاسوسی انگلیس برای راه‌اندازی جنگ مذهبی در منطقه فعال شده است، گفت: آمریکایی‌ها قلدر و احمق هستند و انگلیس وهابیت را در عربستان گسترش داده است.

وی اضافه کرد: با تمام این حرکت استکبار جمهوری اسلامی را تجربه کرده و می‌داند ملت ایران ایستاده است و با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

مصلحی اظهار کرد: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحلیل می‌کرد که این حرکتی مانند دیگر حرکت‌ کشورهای اسلامی است اما استکبار در مرحله نخست اشتباه کرد.

وی حرکت انقلاب اسلامی را دینی خواند و یادآور شد: رهبر دینی از ارکان انقلاب اسلامی است.

*مدیریت جهادی بحران‌های بزرگ دشمن را خنثی می‌کند/استکبار در درون خود مشکلاتی دارد

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مقام معظم رهبری جلوتر از امت در مقابل استکبار ایستاده است، ادامه داد: مدیریت جهادی می‌تواند بحران‌های بزرگ دشمن را خنثی کند.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در مقابله با تحریم به نتیجه برسیم نیاز به مدیریت جهادی داریم و راه‌های بسیاری برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد.

مصلحی با تأکید بر اینکه استکبار در درون خود مشکلات بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: به‌راحتی می‌توان استکبار را در تحریم‌ها دور زد.

به گفته وی، ایران با تکیه بر توان داخلی توانست به پیشرفت‌های بزرگ برسد.

*بازی ناجوانمردانه استکبار در ۲۰ درصد غنی سازی هسته‌ای ایران

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه ایران امروز ۱۸ هزار سانتریفیوژ با پیشرفت‌های روز دارد، افزود: این موفقیت‌ها در تحریم حاصل شده است.

وی تصریح کرد: استکبار برای غنی‌سازی ۲۰ درصد هسته‌ای ایران بازی ناجوانمردانه‌ای را آغاز کرد، متذکر شد: مقام معظم رهبری این موضوع را مدیریت کردند و در مدت ۷ ماه توانستیم به غنی‌سازی ۲۰ درصد هسته‌ای برای استفاده‌های درمانی برسیم.

مصلحی با بیان اینکه امروز جوانان پخته‌تر و جهادی‌تر هستند، یادآور شد: با توجه به تحریم‌ها ایران پیشرفت‌های علمی بسیاری کرده که ثمره خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا جامعه و تمام افراد را مدیریت می‌کنند، یادآور شد: شهدا رفتند تا این راه بماند.

وزیر سابق اطلاعات با تصریح بر اینکه در مسیر انقلاب باید در ناملایمات و سختی‌ها ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا پیام شهید را منتقل می‌کند./فارس

Share