مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهردار ي رشت :

روابط عمومی شهرداری رشت:از همراهی صمیمانه شهروندان قدردانی می نمایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت از همراهی صمیمانه شهروندان در بازگشایی کوچه ها و محلات تشکر نمود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت از همراهی صمیمانه شهروندان در بازگشایی کوچه ها و محلات تشکر نمود.

hasa1  علیرضا حسنی افزود : در این راستا از شهروندان عزیز تقاضا داریم که با رعایت نکات ذیل باری دیگر یاری گر همکاران مان در مجموعه مدیریت شهری باشند.

وی گفت : جهت سهولت برف روبی ، از پارک خودروهای شخصی در حاشیه خیابان ها خودداری فرمایید و حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز نمایید.

حسنی از آمادگی اتوبوس ها و تاکسی ها در سطح شهر رشت جهت خدمت رسانی به شهروندان خبر داد و افزود : سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان می باشد .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت توجه شهروندان به علائم هشداردهنده نوار حفاری ها را خواستار گردید و گفت : شهروندان عزیز هنگام برف روبی سقف منازل ، از ریختن برف در کوچه و معابر خودداری نمایند و زباله ها را در کیسه های در بسته پس از ساعت ۲۱ در خیابان ها و معابر اصلی که قابل دسترسی جهت انتقال می باشد ، قرار دهند .

علیرضا حسنی افزود : از آنجاییکه پس از توقف بارش برق ، از ساعت ۸ صبح تا اولین ساعات بامداد شاهد یخ زدگی و لغزندگی معابر هستیم ، فلذا انتظارمان از شهروندان بویژه سالخوردگان عزیز و کودکان این است که مراقب سلامتی خویش بوده و با احتیاط در سطح شهر تردد نمایند.

Share