جلسه شوراي اداري شركت مخابرات گيلان با حضور نماينده رشت

راه اندازی سامانه مونوترینگ و کنترل شبکه های مخابراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هم اندیشی و شورای اداری شرکت مخابرات استان گیلان با حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ستادی و شهرستانهای تابعه شرکت مخابرات استان گیلان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه هم اندیشی و شورای اداری شرکت مخابرات استان گیلان با حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ستادی و شهرستانهای تابعه شرکت مخابرات استان گیلان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

Untitled(1)مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با تبریک میلاد فرخنده پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و خیر مقدم به حاضرین ، ضمن تشریح فعالیتهای سه ماهه مخابرات گیلان ، برنامه های آتی و چشم انداز اجرایی آن را برای مدیران حاضر در جلسه تبیین کرد .

مهندس رضا خضردوست گفت : در تلاش هستیم سامانه منوترینگ و کنترل کل شبکه های مخابراتی در استان راه اندازی کنیم که انشاا… با راه اندازی این سامانه ، تمامی مراکز پرظرفیت تلفن ثابت ، دیتا و سیستمهای انتقال از طریق این سامانه مونیتور کنترل و مدیریت می شوند .

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات گیلان با تأکید بر ارائه خدمات جدید مخابراتی به مشتریان ، از مسئولان ستادی و شهرستانها درخواست کرد با به کار گیری تمامی عوامل در حوزه کاری و جدیت بیشتر به خدمات دهی و ارائه سرویس به مشتریان و متقاضیان اقدام نمایند . وی افزود: فروش اینترنت پرسرعت و ADSL یکی از این سرویس هاست و امیدواریم با همت همه همکاران و اتخاذ تدابیر جدید ، تعهدات خود را به نحو شایسته و مطلوب انجام دهیم.

وی ضمن تشکر از حضور مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مهندس علی نعمتی مدیرعامل سابق این شرکت در جلسه ، از عموم همکاران مشمول طرح جدید بازنشستگی تقاضا کرد از موقعیت بسیار مناسب پیش رو استفاده کرده و نسبت به تکمیل فرم تقاضای بازنشستگی اقدام کنند .

در ادامه جلسه ، آقایان مهندس کاظمی روشن ضمیر نایب رئیس هیئت مدیره و مهندس علیدوست مشاور ارشد مدیرعامل و مهندس خدابخش رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل پروژه ها ، مطالبی را درخصوص روند اجرای برنامه ها و سیاستهای جاری شرکت بیان داشتند.

سپس مهندس جبار کوچکی نژاد با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات گیلان گفت : شرکت مخابرات گیلان یکی از سازمانهایی است که خدمات دهی آن به وضوح برای مردم قابل لمس است . این امر به ویژه در دنیای مجازی و دنیای اینترنت ، مخابرات در همه امورات مردم اثرگذار است .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی درخصوص تحولات جدید در مخابرات گیلان گفت : آقای مهندس خضردوست یکی از مدیران استانی است که علیرغم حضور کوتاه ایشان در استان ، واقعاً منشاء تحولات خوبی بوده است و این تحولات را ما در روستاها و در سطح شهر و در بحث اینترنت و سرعت اینترنت و بحث های زیرساخت مخابرات ، تلفن ثابت برای مردم و موبایل ، ایشان با تلاش شبانه روزی دارند این مشکلات را حل می کنند . مثل مناطق روستایی و کوهستانی مناطقی داریم که پوشش مخابراتی ندارند که ایشان دارند به سرعت این مناطق را زیر پوشش قرار می دهند تا مردم و مسافرانی که در این مناطق حضور پیدا می کنند بتوانند از خدمات مخابرات بیشتر استفاده کنند .

کوچکی نژاد در ادامه افزود : ایشان از نیروهای متدین ، انقلابی و پرتلاش و همراه با تخصص یعنی که شرکت مخابرات را می شناسد و از نیروهای بومی استان هستند و تعاملش با مدیران دستگاهها و نمایندگان هم در حد بسیار عالی است و من از ایشان به عنوان نماینده مردم انتظار دارم با کاستی هایی که وجود دارد از نمایندگان استفاده کنند و این کاستی ها را برطرف کنند و در مجموع یکی از مدیران موفق در دولت یازدهم می باشند .

جبار کوچکی نژاد اظهار داشت : به اعتقاد من مخابرات حلقه واسط خدمات دهی دستگاهها و مردم است و این حلقه واسط هر چه قدر تکمیل باشد ، به همان اندازه هزینه مردم کاهش پیدا می کند .

وی اضافه کرد : بسیاری از خدمات را دولت می تواند از طریق شبکه مخابراتی به مردم ارائه کند متأسفانه شاید برخی از دستگاههای دولتی در این زمینه کند هستند ولی مخابرات اینها را سرعت بدهد و این ها را وادار کند که کارشان را سرعت بیشتری بدهند . باتوجه به برنامه پنجم ، دولت الکترونیک یکی از بحث های جدی برنامه هست که مردم و دستگاهها از طریق اینترنت و نرم افزار بتوانند ارتباط خودشان را برقرار کنند که این در دستگاهها خیلی کند پیش می رود و مخابرات می تواند وادار بکند که این اصلاحات را انجام بدهند و به یقین رضایت مردم را جلب می کنند . و هزینه های مردم هم کاهش می یابد

وی همچنین مطالبی را درخصوص دیدارگروهی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور محترم را برای حاضرین بیان داشت.
می

Share