با حكم رئيس جمهور

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهوری در حکمی اکبر ترکان را به سمت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرد.پیش از این مهندس سید مهدی هاشمی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان را برعهده داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس جمهوری در حکمی اکبر ترکان را به سمت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرد.

torkan1حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در حکمی خطاب به اکبر ترکان آورده است:
« در اجرای ماده (۲۲) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴.۱۱.۲۹ مجلس شورای اسلامی و ماده (۱۱۵) آیین نامه اجرایی آن قانون مصوب ۱۳۷۵.۱۱.۱۷ هیأت وزیران، با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم راه و شهرسازی، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان» منصوب می شوید.

رئیس جمهوری در حکم خود افزوده است: توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می نمایم.

به گزارش دیارمیرزا ترکان پیش از این , حکم مشاور ویژه رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی را گرفته بود، ایجاد چند شغله دیگری در دولت یازدهم را نوید داد.

همچنین سرپرستی ” معاونت بین الملل ” ، ” شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ” ، دبیرخانه جنبش عدم تعهد ” ، و ” سازمان فضایی ” از حکم هایی بود که به نام ترکان نوشته شده است.
پیش از این مهندس سید مهدی هاشمی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان را برعهده داشت.همچنین وی در پیامی از دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری درپی انتخاب رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکر وقدردانی کرد.

 

Share