دو انتصاب جدید رییس جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای سعید سهراب‌پور و رضا ملکی را به سمت عضو هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای سعید سهراب‌پور و رضا ملکی را به سمت اعضای هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای سعید سهراب‌پور و رضا ملکی را به سمت عضو هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

rohani1پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای سعید سهراب‌پور و رضا ملکی را به سمت اعضای هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی بدین شرح است:

بسم الله‌الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سعید سهراب‌پور

در اجرای بند(۵) ماده(۵) قانون اساسنامه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان«عضو هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم.

حسن روحانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر رضا ملکی

در اجرای بند(۵) ماده(۵) قانون اساسنامه کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان«عضو هیئت‌امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم.

حسن روحانی

Share