آیت الله قربانی

دنیا وام دار شیعه و شیعه وام دار دیلمان بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دیلمان با حضور در بیت آیت الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن دیدار مشکلات شهر و شهرداری دیلمان را با وی در میان گذاشتند.

ayatollah_ghorbani_shora_deylaman-1 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دیلمان با حضور در بیت آیت الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن دیدار مشکلات شهر و شهرداری دیلمان را با وی در میان گذاشتند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دیلمان با حضور در بیت آیت الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن دیدار مشکلات شهر و شهرداری دیلمان را با وی در میان گذاشتند.

در این دیدار آیت الله قربانی با بیان اینکه دنیا وام دار شیعه و شیعه وام دار دیلمان بوده اظهار کرد: برادران ماهیگیر بویه دیلمی ۱۲۰ سال در فارس، عراق و عجم حکومت شیعه برپا کردند و خدمات ارزنده ای همچون ساخت بیمارستان، ayatollah_ghorbani_shora_deylaman-3سد، دروازه قرآن و … با محوریت عــدالت انجام دادند، که همه اینها از دیلمان آغاز شد.

سپس فرخی شهردار دیلمان در رابطه با ساخت شماتیک مقبره سلار دیلمی در زادگاهش دیلمان واحداث دروازه قرآن در ورودی شــهر و نامگذاری دیـلمان به مهد تشــیع از آیت الله قربانی نظرخواهی کرد و وی نیز ضمن موافقت این کار، راهنمایی هایی ارائه کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر دیلمان نیز از نماینده ولی فقیه در استان گیلان خواستند تا جهت محرومیت زدایی دیلـمان به این بخش عنایت ویــژه ای داشته باشند./در سیاهکل

Share