به منظور بازديد از مناطق برفگير

نوبخت صبح امروز وارد گیلان شد/بازدید معاون رئیس جمهور از مناطق آسیب دیده رضوانشهر,صومعه سرا ,رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت به منظور بررسی از وضعیت بحران برف گیلان وارد این استان شد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت  به منظور بررسی از وضعیت بحران برف گیلان وارد این استان شد.

وی به منظور بررسی وضعیت بحران برف گیلان وارد استان شده است. نوبخت پس از بازدید از مناطق مختلف رشت، لحظاتی پیش وارد انزلی شد.

 نوبخت اکنون در حال بازدید از وضعیت منطقه «بشمن» انزلی در مسیر جاده انزلی به رضوانشهر است.

 این منطقه در بحران برف اخیر مشکلات زیادی داشته است.jpg751

همچنین نوبخت از مناطق آسیب دیده از برف رضوانشهر در غرب گیلان بازدید کرد.
وی  ساعاتی پیش وارد صومعه سرا شد تا از مناطق آسیب‌دیده از برف صومعه‌سرا بازدید کند.
نوبخت نماینده رئیس جمهور در شورای عالی جمعیت هلال احمر ایران از مناطق آسیب دیده از برف، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شرق گیلان بازدید کرد.

نماینده رئیس جمهور در شورای عالی هلال احمر ایران در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: وضعیت امدادرسانی علوم پزشکی گیلان در بحران برف عالی بوده و مدیریت بحران این دانشگاه خوب عمل کرده است.

نوبخت دربازدید از صومعه سرا گفت: به نمایندگی از رئیس جمهور برای بررسی مشکلات و تهیه گزارش به هیئت دولت از این مناطق بازدید کردم.

سخنگوی دولت گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم استان گیلان به کار می بندد.

نوبخت تصریح کرد: از همان روز نخست که استان گیلان با این شرایط بحرانی مواجه شده بود این امر مایه نگرانی دولت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همان روز نخست روند امدادرسانی و کمک رسانی به مردم گیلان را پیگیری  می‌کردیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا زودتر مشکلات مردم منطقه رفع شود.

سخنگوی دولت تأکید کرد: در تلاش هستیم تا گزارش‌های دریافتی ناشی از خسارت های بحران برف را به هیئت دولت ارائه کنیم و من نیز این گزارش‌ها را به دولت ارائه می دهم.

نوبخت اظهار کرد: از نزدیک مشکلات و مسایلی که هموطنان برف‌زده با آن درگیر هستند را  بررسی کردیم تا برآورد دقیقی از میزان خسارات وارده به مردم این استان را به دست آوریم.

گفتنی است , ستاد مدیریت بحران گیلان با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور در استانداری گیلان آغاز شد.

jpg752

Share