رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد

دستگیری قاتل فراری یک کارخانه دار در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: مشارکت در اعمال مجرمانه و بروز اختلاف مالی، بستر ساز مرگ نگهبان کارخانه بود که قاتل فراری دستگیر شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزافرهاد فلاح‌کریمی در نشست نیروی انتظامی گیلان با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی گزارش پایگاه آگاهی بخش سنگر شهرستان رشت در خصوص فقدانی نگهبان شرکتی به هویت (ع. گ) که پس از اتمام پست نگهبانی خود به منزل مراجعت نکرده است، کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

قاتلوی افزود: کارآگاهان آگاهی با تجسس در منطقه ۵ هکتاری در پشت کارخانه، جسد نگهبان گمشده را در حالی که در زمین مدفون شده بود کشف کرده و بعد از انتقال جسد به پزشک قانونی در تحقیقات خود متوجه شدند که برق کارخانه در ساعت ۲۳ شب گذشته پیش از مفقود شدن نگهبان به صورت مشکوکی قطع شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های تکمیلی پی بردند که نگهبان شرکت در دزدی‌های آهن آلات که در داخل شرکت روی انجام می‌شده، دست داشته است، گفت: کارآگاهان با این ظن که شخصی از داخل کارخانه در سرقت با نگهبان همدست بوده، بازجویی از کارکنان کارخانه را آغاز نموده و با تناقض‌گویی مدیر داخلی شرکت مواجه شده و وی را دستگیر کردند.

فلاح‌کریمی تصریح کرد: متهم دستگیر شده که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، با ترفندی پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: دزدی آهن آلات را با همدستی همدیگر انجام می‌دادیم و شب حادثه با مقتول تماس گرفته و گفتم برق شرکت را قطع نماید تا تصویری از صحنه سرقت ضبط نشود و بعد به کارخانه رفته و مقتول را که تنها بود به علت اختلافات مالی در اموال دزدی با وارد کردن چندین ضربه با میله آهنی به قتل رسانیده و در زمین پشت کارخانه دفن کردم.

وی مشارکت در اعمال مجرمانه و بروز اختلاف مالی را بسترساز مرگ نگهبان کارخانه عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد./تسنیم

Share