خواننده زن آمریکایی که اوباما را رسوا کرد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با انتشار اخباری مربوط به احتمال جدای باراک اوباما از همسرش می‌شله اوباما، برخی رسانه‌های فرانسوی پارا از این هم فرا‌تر گذاشته و مدعی شده‌اند با توجه به ارتباطاتی که اوباما با بیانسه خواننده سیاه پوست آمریکایی دارد، احتمال اینکه این دو روابطی عاطفی با هم داشته باشند زیاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با انتشار اخباری مربوط به احتمال جدای باراک اوباما از همسرش می‌شله اوباما، برخی رسانه‌های فرانسوی پارا از این هم فرا‌تر گذاشته و مدعی شده‌اند با توجه به ارتباطاتی که اوباما با بیانسه خواننده سیاه پوست آمریکایی دارد، احتمال اینکه این دو روابطی عاطفی با هم داشته باشند زیاد است.

به گزارش دیلی میل، رسانه‌های فرانسوی با توجه به اتفاقاتی که این دو چهره معروف آمریکایی را در کنار هم قرار داده است معتقدند که اوباما به طرز شگفت آوری عاشق بیانسه شده است.
10_459
این اخبار البته بعد از افشا شدن ماجرای رابطه اولاند با یک هنر پیشه فرانسوی مطرح شده و اولاند در حالی به آمریکا رفته است که دیگر بانوی اولی او را در این سفر همراهی نمی‌کند. در این میان رسانه‌های فرانسوی بیان کرده‌اند که این تنها اولاند نیست که می‌خواهد تنها زندگی کند، اوباما نیز که شایعات چندی پیش می‌گفت قرار است از همسرش جدا شود، به نظر می‌رسد به شدت تحت تاثیر جاذبه بیانسه قرار گرفته است.

این اخبار برای اولین بار از رادیو ۱ اروپا منتشر شده است.

بیانسه برای اولین بار حمایت علنی خود را در سال ۲۰۰۹ از اوباما بیان کرد و در مراسم تحلیف اوباما نیز او و همسرش حضور داشته و به اجرای آهنگ‌هایی در کاخ سفید پرداختند. مسئول رسانه‌های کاخ سفید در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این خبر را تکذیب کرده اما رسانه‌های فرانسوی اعتقاد دارند با توجه به اینکه این خبر از رسانه‌های معروف و معتبر فرانسه مانند لو فیگارو و لو پوینت نیز منتشر شده، پس احتمال زیادی وجود دارد که صحت داشته باشد.
101_466
یکی از این رسانه‌ها که به درج حبر ارتباط اوباما با بیانسه پرداخته،‌‌ همان رسانه‌ای است که ارتباط عاطفی فرانسوا اولاند با هنرپیشه فرانسوی را منتشر کرد و باعث شد او رسما از شریک زندگی‌اش جدا شود. راستین عکاس این رسانه که عکسهای فرانسوا اولاند را در منزل این هنرپیشه فرانسوی گرفته بود و نشان داد که او با موتور به محل قرار‌های عاشقانه‌اش می‌رفته، در گفت‌و‌گو با دیلی میل بیان کرده است که تلویزیون در هر حال به طور رسمی بیان کرده است که زوج باراک و میشله اوباما دیگر به شدت از هم دور شده‌اند. اما بیشتر این خبر یک شوخی به نظر می‌رسد تا اینکه جدی باشد.
اوباما اخیرا در یکی از مراسم‌های کاخ سفید بیان کرده بود که این کار خدا بود که در دوران جوانی با میشله آشنا شده و ازدواج کند و از این مسئله خوشحال است و همیشه خدا را شکر می‌کند!/هشت صبح

Share