خصوصی ثانی:عملکرد ضعیف برخی مدیران در بحران برف خود بحرانی بر مشکلات است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱میلیارد تومان به مدارس آسیب‌دیده گیلان توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد. حمیدرضا خصوصی ثانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات برف صومعه‌سرا، اظهار کرد: ۴۰ روستای این شهرستان عملیات گاز رسانی انجام نشده است و در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱میلیارد تومان به مدارس آسیب‌دیده گیلان توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
khososi98حمیدرضا خصوصی ثانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات برف صومعه‌سرا، اظهار کرد: ۴۰ روستای این شهرستان عملیات گاز رسانی انجام نشده است و در این برف سنگین امکانات سوختی نظیر کپسول گاز و نفت به آنها ارائه نشده و مردم با مشکل سرما رو به رو هستند.

وی افزود: برای تأمین آرد به روستای زیباشهر که نزدیک صومعه‌سرا است باید از تهران با مسئولان شهرستان تماس تلفنی برقرار کنم تا آنها آرد را به روستا برسانند.

نماینده مردم صومعه‌سرا با بیان اینکه فرماندار صومعه‌سرا تازه به این شهرستان آمدندو روستاهای آنجا را به خوبی نمی‌شناسند، گفت: راه تعدادی از روستای شهرستان صومعه‌سرا باز نشده است.

خصوصی با بیان اینکه مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به عنوان مسئول ستاد بحران در شهرستان حضور یافت، تصریح کرد: با حضور این مسئول با تلاشی که انجام می‌شود مشکلات در حال پیگیری و حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه راه دو روستای هندخاله و نوخاله که به عنوان شهرک محسوب می‌شوند بسته است، خاطرنشان کرد: ۱۰ ماشین سنگین در شهرستان برای برف‌روبی وجود داشت که شش ماشین به دلیل فرسودگی با مشکل رو به رو است.

نماینده مردم صومعه‌سرا گفت: با این امکانات چگونه می‌توان ۱۶۰ روستای صومعه‌سرا را از برف نجات داد در حال حاضر ۸۱ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب در شهرستان در حال کار هستند تا راه‌ها بازگشایی شود.

خصوصی افزود: در روزهای نخست بارش برف در شهرستان غفلت شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و مدیریت صحیح روی می‌داد مشکلات برطرف و امکانات به درستی تقسیم‌بندی می‌شد.

یک میلیارد تومان به مدارس آسیب دیده گیلان اختصاص یافت

وی  با بیان اینکه نداشتن تجهیزات و ماشین‌آلات فرسوده در استان و بازسازی و احیای آن درخواست استاندار از مسئولان کشور و نمانیدگان گیلان است، گفت: به صورت موقت یک میلیارد تومان اعتبار با دستور وزیر آموزش و پرورش به مدارس آسیب دیده گیلان اختصاص یافت و ۵۵۰ میلیون تومان آن به حساب گیلان واریز شد و مابقی در روزهای آینده پرداخت می‌شود و در آینده اعتبارات بیشتری به این مهم اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم صومعه‌سرا با بیان اینکه کانون برف در صومعه‌سرا با سه متر ارتفاع بود، افزود: هدف از نامه‌نگاری نمایندگان گیلان به رئیس جمهور و وزرا درخواست امکانات از استان‌های همجوار بود تا برف‌روبی و بازگشایی معابر در استان انجام شود.

عملکرد ضعیف برخی مدیران در بحران برف خود بحرانی بر مشکلات است.

somesara1خصوصی با بیان اینکه مدیریت استاندار در برف بسیار خوب بود، گفت: این روند باید توسط سایر مدیران استانی هم انجام می‌شد و وقتی مدیری در روزهای نخست بارش برف به منزل می‌رود و محیط را ترک می‌کند چگونه می‌توان از آن انتظار مدیریت درست داشت.

وی افزود: در این صورت مدیرانی که ضعیف عمل می‌کنند در زمان بحران این عملکرد بحرانی بر مسائل و مشکلات است.

نماینده مردم صومعه‌سرا با تأکید بر اینکه مدیری موفق است که امکانات و تجهیزات موجود را به درستی مدیریت و استفاده کند، خاطرنشان کرد: تجربه برف ۸۳ و ۸۶ در گیلان سبب نشد تا زیرساخت‌ها در استان درست شود.

خصوصی گفت: سیم‌ها در این برف بند زده هستند و اگر برف سنگین در استان می‌بارید سبب بروز مشکلات می‌شد که باید به استحکام زیرساخت‌ها توجه کرد وقتی کنتور آب در صومعه‌سرا به دلیل یخبندان می‌ترکد سبب بروز مشکل می‌شود و فشار آب را کم می‌کند./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share