بازديد سرزده استاندار از مركز آموزشي و درماني رشت

خدمت به مردم باید در اولویت کاری مسئولین باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز به صورت سرزده از مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) رشت بازدید کرد و از کودکان و بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز به صورت سرزده از مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) رشت بازدید کرد و از کودکان و بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد .

nafai

دکتر محمد علی نجفی در بازدید ۲ ساعته که رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران بهداشتی و درمانی استان حضور داشتند از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت و پس از شنیدن سخنان بیماران ، پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان دستورات لازم را برای حل مشکلات صادر کرد .najafi9

استاندار گیلان در این بازدید با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از مراکز آموزشی و درمانی و اداری که بیشترین حجم خدمت به مردم را ارائه می دهند ادامه خواهد یافت اظهار داشت : خدمت به مردم باید در اولویت کاری مسئولین باشد و دستگاههای اجرایی به ویژه بیمارستان ها که از نزدیک با مردم در ارتباط هستند باید با سعه صدر و نهایت دلسوزی به انجام وظایف خود بپردازند .

وی افزود : در تلاش هستیم از طریق جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی سرانه بهره مندی مردم از خدمات سلامت و بهداشت را افزایش دهیم .

نماینده عالی دولت در گیلان حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های بهداشتی و درمانی را در ارتقاء شاخص های سلامت و درمانی بسیار موثر دانست و گفت : یکی از اهداف بازدید از این پروژه های نیمه تمام اعلام حمایت از سرمایه گذاران این بخش است .

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان در حال ساخت فوق تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت از نزدیک در جریان روند پیشرفت این بیمارستان قرار گرفت .

این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و ظرفیت ۱۲۰ تخت در هفته سلامت افتتاح خواهد شد .

دکتر نجفی همچنین در ادامه بازدید خود از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پارس رشت بازدید کرد .najafi7

این بیمارستان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه ۴۵ میلیارد تومان تو سط بخش خصوص در حال ساخت است و برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی که سال آینده آماده ی بهره برداری است ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است .najafi8

Share