رضا خضردوست:

شرکت مخابرات گیلان نیازمند حمایت مردم و مسئولان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن دولت الکترونیک هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا خضردوست بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن دولت الکترونیک هستیم.

khezrdostوی بر ارائه خدمات با تجربه نوین توسط شرکت مخابرات گیلان تاکید کرد و افزود: گسترش دیتای استان از اهداف شرکت مخابرات گیلان است.

خضردوست با بیان اینکه پهنای باند شرکت مخابرات گیلان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: شرکت مخابرات نیازمند حمایت مردم و مسئولان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان رسیدن به افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ را نیازمند همکاری و تعامل مسئولان خواند و بیان کرد: خدمات مخابرات با تلاش کارکنان به‌روز به مردم در استان ارائه می‌شود.

*افزایش ۲۵ درصدی بودجه شهرداری رشت

شهردار رشت نیز در دیدار مذکور از افزایش ۲۵ درصدی بودجه شهرداری این شهر در سال ۹۳ خبر داد و گفت: سال آینده بودجه شهرداری رشت ۲۸۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

محمدابراهیم خلیلی ارائه خدمات از طریق فضای مجازی در کاهش ترافیک شهری را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: توسعه شبکه مخابرات با توجه به روند روبه رشد علم و تکنولوژی در دنیا حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بستر سرمایه‌گذاری در شهر رشت فراهم شده است، تصریح کرد: رشت از ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف برخوردار است.

خلیلی به آمادگی رشت در پذیرایی از مهمانان نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: ۳۰۰ هزار شاخه گل لاله در پارک‌ها و بلوارهای رشت کاشته می‌شود/فارس

Share