حواشی تخلیه دفتر روحانی درمجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنست که ماجرای تخلیه دفتر سابق روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حاشیه‌هایی همراه شده است.  پس از رئیس‌جمهور شدن روحانی و اخیرا بعد از انتصاب ولایتی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نامه‌نگاری‌هایی با دفتر رئیس‌جمهور تقاضا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنست که ماجرای تخلیه دفتر سابق روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حاشیه‌هایی همراه شده است.

h-r پس از رئیس‌جمهور شدن روحانی و اخیرا بعد از انتصاب ولایتی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نامه‌نگاری‌هایی با دفتر رئیس‌جمهور تقاضا شده بود که دفتر کار سابق روحانی در مجمع تشخیص در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار گیرد که هر بار این تقاضا بی‌پاسخ مانده بود.

خبرنگار ما با خبر شد، یاسر هاشمی رفسنجانی که این روزها نقش پررنگ تری در مجمع تشخیص و دانشگاه آزاد پیدا کرده، دستور داده که با شکستن قفل این دفتر وارد آن شوند.

این ماجرا با حواشی همراه شده و کار به حراست نهاد ریاست‌جمهوری کشیده شد و گفته شده که باعث عصبانیت روحانی هم شده ‌است.

بعد از تهدید به بازداشت عوامل این کار، یاسر هاشمی می‌گوید این بابا (رئیس جمهور) را ما خودمان روی کار آوردیم و موضوع به مذاکره تلفنی هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس‌جمهور کشیده می‌شود و ماجرا خاتمه می‌یابد.

Share