نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی سران آمریکا است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تجلیل از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت:حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی سران آمریکا است.

حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با تجلیل از حضور پرشور ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عیدملی ومذهبی بزرگ ایرانیان بوده و مظهر استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران است.ghorbani1

وی با بیان اینکه این حضور مقتدرانه در صحنه‌های مردمی نشانه حمایت ملت از حق و حقوق دینی، سیاسی و اجتماعی آنها است، افزود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روزگاری شاه و رژیم پهلوی با اتکا بر استکبار، ملت را در ظلم و تنگنای سیاسی و اقتصادی قرار داده بود، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل استقلال ملت را پس گرفت.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: سالگرد پیروزی انقلاب‌، یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت حق‌طلبی است که  در سایه‌ی رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و حماسه عشق وعقلانیت وتدبیر طومار استکبار دوهزار و۵۰۰ساله را از کشور مان برچید.

وی تصریح کرد: امروز پیشرفت‌های چشمگیر و درخشان علمی، فنی و اقتصادی،دفاعی، نفوذ سیاسی و آرمان‌های آزادی‌خواهانه و عدالت طلب جمهوری اسلامی ایران در میان ملت‌ها و دولت‌ها در اقصی نقاط عالم از برکات انقلابی است.

آیت‌الله قربانی، تصریح کرد: مردم گیلان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند که همیشه در صحنه بوده و به عنوان تکلیف الهی در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت ایران به غرب بسیار وابسته بود، گفت: امروز ایران جزو هفت کشور برتر علمی، دانش و پژوهش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شاه ملعون نوکر استکار بود، افزود: طاغوت، روحانیون و انقلابیون را زجرکش می‌کرد و روز ۲۲ بهمن روز اخراج فرعون زمان است.

آیت‌الله قربانی حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخی محکم به یاوه‌گویی سران آمریکا دانست./تسنیم

 

Share