حضور صندوق مهر امام رضا (ع) درنمایشگاه اشتغال و عرضه مستقیم کالا رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر صندوق مهر رضا (ع)رودبار از حضور این نهاد در نمایشگاه اشتغال و عرضه مستقیم کالا این شهرستان خبر داد. زهرا ساغری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار میرزا در رودبار با اعلام این خبر،اظهار کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان رودبار با تعدادی از طرحهای خوداشتغالی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر صندوق مهر رضا (ع)رودبار از حضور این نهاد در نمایشگاه اشتغال و عرضه مستقیم کالا این شهرستان خبر داد.

زهرا ساغری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار میرزا در رودبار با اعلام این خبر،اظهار کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان رودبار با تعدادی از طرحهای خوداشتغالی که از تسهیلات صندوق بهره مند گردیده اند در این نمایشگاه شرکت کرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغال زایی و عنایت ویژه به حمایت و ایجاد بازار فروش برای این وام گیرندگان وتثبیت اشتغال پایدارعنوان کرد.

این مسئول ،خاطر نشان کرد: این نمایشگاه، با مشارکت کمیته همیاری و تشکلهای مردمی شهرستان رودبار به مناسبت ۳۵ دهه مبارک فجر در محل سینمای جوان شهر رودبار، برپا شده است.

Share