بیانیه مجمع نمایندگان گیلان:

حضور با صلابت مردم در روز ۲۲ بهمن توطئه استکبار را خنثی می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه­ ای به دفتر تحریریه دیارمیرزا ارسال نمود و از آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه­ ای به دفتر تحریریه دیارمیرزا ارسال نمود که مشروح آن به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دهه فجر دهه ماندگار تاریخ پر فراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باور است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

امسال در حالی سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را آغاز می کنیم که در حساس ترین و پربارترین شرایط در دهه های گذشته قرار داریم که موج مخالفت ها و تهدید های پوشالی استکبار با ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی رو به فزونی است و تحریم هایی که علیه ایران و ایرانیان شکل گرفته است جز ناکامی و سرافکندگی برای دشمنان سودی در پی نخواهد داشت، آمده است همه تلاش های آنان برای انزوای ملت ایران، ذلت و بی­ آبرویی ابدی برای استکبار رقم خواهد زد.

بر همگان است که با عزمی جدی و تجدید میثاقی ناگسستنی با آرمان های بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و در روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ خالق حماسه ­ای عظیم باشند و تمامی فتنه های فتنه گران خارجی و داخلی را نقش بر آب کنند.

در پایان ما نمایندگان مردم شریف استان گیلان ضمن تبریک دهه فجر و نثار خالص ترین درودها به ارواح طیبه شهیدان انقلاب اسلامی و روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب سترگ الهی از مردم سرافراز استان گیلان جهت مشارکت پرشور و فعالانه در ۲۲ بهمن ماه دعوت می کنیم. بدون شک این حضور با صلابت می تواند یکبار دیگر توطئه در هم تنیده تار عنکبوتی نظام استکبار را خنثی کند.

مجمع نمایندگان مردم شریف استان گیلان در مجلس شورای اسلامیnamayandegan
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share