حسن کربلایی:وقتی میلیاردر جوان با پول به جنگ ارزشها می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن کربلایی در وبلاگ خود نوشت: وقتی میلیاردر جوان با پول به جنگ ارزشها می رود چندی پیش رئیس جمهور کشورمان گفتند: (هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم). البته ما چون هنرمند نیستیم خیلی معنای این نوع تعریف را متوجه نمی شویم. لابد وزیر ارشاد هم همه هنرمندان را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن کربلایی در وبلاگ خود نوشت:

وقتی میلیاردر جوان با پول به جنگ ارزشها می رود

karbalaeeچندی پیش رئیس جمهور کشورمان گفتند: (هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم). البته ما چون هنرمند نیستیم خیلی معنای این نوع تعریف را متوجه نمی شویم. لابد وزیر ارشاد هم همه هنرمندان را دوست دارد چه آنان که دنبال ابتذال هستند و چه کسانی که برای انسان و انسانیت شخصیتی قائل هستند. لابد ابتذال در هنر هم بی معنا می شود و حتما بر اساس این تعریف چیزی به نام اباحه گری در هنر نداریم. جناب آقای روحانی لابد بر اساس تعریف شما همه فیلمسازان و نویسندگان و رقاصان و بازیگران آن طرف آبی و مبتذل هم خیالشان جمع باشد و هنر بما هو هنر ذیقیمت است.

آقای روحانی اگر کسانی در قالب هنر و با پولهای میلیاردی چادر و حجاب و عصمت و پاکی را به سخره گرفتند، بازهم هنرمند هستند؟

آقای روحانی تدبیر جنابعالی در بخش هنرهمین بود؟

آقای رئیس جمهور خبر دارید اخیرا آن طرف آبیها و این طرف آبی های هنرمند یا هنرمندان آن سوی آبی آنقدر امنیت احساس می کنند که در لباس بازیگر و خواننده و با ملات و چاشنی پول و سرمایه چگونه همه آموزه های دینی را در رشت به مذبح بردند؟ شما فرموده بودید باید کرامت و انسانیت و اسلام را با تدبیر و امید در ایران گسترش داد.

آیا می دانید آنان که تا چندی پیش در زیر زمینهای تهران به جنگ فرهنگ دینی ما می رفتند امروزه در رشت و روز روشن و به بهانه برپایی کنسرت، فیلم و آگهی بازرگانی چه اهانتی را به زنان و دختران معصوم این استان کردند؟

تعجب از این آقای نوبخت گیلانی معاون شماست که تا کنون چیزی از این توهینها و فسادها نشنیده و این در حالی است که در این کار به اصطلاح هنری به همسر و مادر و خانمهای اقوام ایشان هم اهانت شده است

آقای روحانی سزاوار نیست در این استان فیلمهایی ساخته شود و در فضای مجازی و بعضی ساختمانها به نمایش درآید که در آن تمامی آنچه طی ۳۴ سال انقلاب از نظر ما و شما، شهداء و جانبازان و مردم ایران زمین ارزشی بوده، در قالب هنر زیر پای هنرمندان غیرارزشی له شود. ما امیدواریم دستور دهید مدیران و مسوولان استان به این فسادها خاتمه دهند. امیدواریم نمایندگان مجلس از گیلان و یا حتی سایر نمایندگان از وزیر ارشاد و سایر سازمانهای مربوطه بپرسند این چه افتضاحی بوده که اخیرا در رشت اتفاق افتاده؟ امیدواریم آنان که بر سر هر مطلب جزئی با یکدیگر کلنجار می روند و بگو مگو می کنند، از خود بپرسند در رشت چه اتفاق نامقدسی افتاده است. امیدواریم مسوولین مربوطه کارشان را به درستی انجام دهند و مطالبات مردم فهیم، ولایتمدار، دیندار و با غیرت را بشنوند و به وظایف سازمانی خود عمل کنند تا هیچ بهانه ای بدست دیگران برای جبران کم کاریها نیفتد.

اگر آقای استاندار و وزارت ارشاد و سازمان گردشگری و هرکس دیگری که پیگیری این مسائل به او مربوط می شود پاسخگو نباشند و یا توان مقابله با اینگونه رفتارها را در خود نمی بینند اعلان کنند تا ما به وظیفه دینی و ارزشی خود عمل کنیم.

امید است مفسدان این برنامه های مبتذل به سزای اعمال زشت خود برسند و قوه قضائیه با مراقبت کامل، راه را برای هرگونه بی قانونی مسدود نماید.

البته این آزمایش خوبی برای جریانات و گروهها و احزاب و فعالان سیاسی و بسیاری مدعیان فرهنگی هم هست تا ببینیم نسبت به اهانت به دین، اسلام، قرآن، حجاب و ارزشهای دینی چه عکس العملی از خود نشان خواهند داد.

Share