حرکت ارزشمند مجری ۲۰:۳۰ در دلجویی از کارگران شهرداری+عکس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی دایی در برنامه ۹۰ هفته گذشته گفت: یکی با استعداد است و می شود لیونل مسی و دیگری می شود کارگر شهرداری! این حرف های سرمربی پرسپولیس حسابی به کارمندان و کارگران شهرداری به ویژه نظافتچی های محترم شهرداری برخورد و آنها این سخنان را نوعی توهین به […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی دایی در برنامه ۹۰ هفته گذشته گفت: یکی با استعداد است و می شود لیونل مسی و دیگری می شود کارگر شهرداری! این حرف های سرمربی پرسپولیس حسابی به کارمندان و کارگران شهرداری به ویژه نظافتچی های محترم شهرداری برخورد و آنها این سخنان را نوعی توهین به خود قلمداد کردند. کارگرانی که تلاش زیادی برای پاکیزگی شهر می کنند و از حرف های علی دایی این اسطوره بزرگ فوتبال ما رنجیده خاطر شدند.

برخی از آنها حتی با رسانه های مختلف تماس گرفتند و از حرف های نسنجیده علی دایی گلایه کردند. به همین دلیل هم علی رضوانی مجری برنامه خارج از گود بخش خبری ۲۰ و ۳۰ شبکه دو سیما در حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر لباس کارگران شهرداری را پوشید و به میان آنها رفت تا به نوعی از این زحمتکشان پرتلاش شهرداری قدردانی کند.

حرکت علی رضوانی بسیار قابل تقدیر و انسان دوستانه بود و توانست به نوعی از کارگران زحمتکش شهرداری دلجویی کند و فضا تلطیف شود. در زیر عکس های علی رضوانی را در لباس کارگران شهرداری می بینید و امیدواریم علی دایی هم از این به بعد سنجیده تر سخن بگوید. به خصوص اینکه او اسطوره و الگوی بسیاری از فرزندان این کارگران شهرداری هم بوده وهست.

e6076f79-5439-4063-bd4e-edc0445ba6c4 4ef49689-653f-4e1d-a4fc-ea1b554ab5ae a83c635a-3a0b-4702-87da-cf8b723d8519

Share