جشن یک بانک خصوصی روی آنتن «شبکه ملی»!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، جشن چهارمین سالگرد راه‌اندازی این بانک خصوصی چندی پیش برگزار شد و حالا تلویزیون قصد دارد در ادامه‌ی پخش رپورتاژ آگهی‌های شرکت‌های مختلف که با توجیه کمبود بودجه صورت می‌گیرد، این بار مراسم سالگرد تاسیس یک بانک خصوصی را آنهم در ساعت پربیننده خود پخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، جشن چهارمین سالگرد راه‌اندازی این بانک خصوصی چندی پیش برگزار شد و حالا تلویزیون قصد دارد در ادامه‌ی پخش رپورتاژ آگهی‌های شرکت‌های مختلف که با توجیه کمبود بودجه صورت می‌گیرد، این بار مراسم سالگرد تاسیس یک بانک خصوصی را آنهم در ساعت پربیننده خود پخش کند.

indexبر این اساس، روابط عمومی این بانک که توسط شهرداری تهران تأسیس شده است، در روزهای اخیر از پخش مراسم سالگرد راه‌اندازی آن در روز ۲۲ بهمن پس از اخبار ۱۹ خبر می‌دهد و کنداکتور شبکه اول هم بر این نکته صحه می‌گذارد.

طی یک سال اخیر تلویزیون به دلیل آنچه کمبود بودجه در رسانه ملی عنوان می‌شود، تبلیغ مستقیم کالاها و خدمات و پخش رپورتاژ آگهی‌ها را در برنامه‌های خود افزایش داده است.

هر چند معاون سیما در ماه‌های اخیر اعلام کرد که صداوسیما حاضر است همه‌ی درآمد آگهی را در اختیار مجلس و دولت قرار دهد به شرط آنکه آنها نیز بودجه سالانه رسانه ملی را پرداخت کنند.

پخش بی‌رویه تبلیغات و حضور پررنگ اسپانسر‌ها در برنامه‌های تلویزیونی، انتقاد بسیاری از کارشناسان رسانه و حتی هنرمندان و برنامه‌سازان را در پی داشته که معتقدند استفاده از اسپانسر برای حل مسئله‌ی کمبود بودجه نباید در برنامه‌ها و فیلم و سریال‌های تلویزیونی محسوس و به شکل رپورتاژ آگهی باشد.

انتقاد از تبلیغات کالاهای مضر در صداوسیما نیز معضل دیگری است که این روزها مخاطبان رسانه ملی با آن مواجه هستند.

 

Share