جشنواره مجسمه هاي برفي

بهترین عکس از شب های سپید رشت جایزه می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و بارش برف اخیر شورای اسلامی و شهرداری رشت در نظر دارد جشنواره مجسمه های برفی را به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت : در راستای فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و بارش برف اخیری که در khaliشهر رشت شاهد آن می باشیم و شور و اشتیاق زیادی برای ساخت مجسمه ها در سطح شهر دیده شده است شورای اسلامی و شهرداری رشت در نظر دارد جشنواره مجسمه های برفی را به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار نماید.
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت زمان این جشنواره صبح روز دوشنبه ۱۴ بهمن در بوستان ملت تا ساعت ۱۵ عصراعلام کرده است.

در این راستا از تمامی علاقه مندان دعوت می شود برای نشان دادن هنر خودشان حضور پیدا نمایند.

ضمناً به ده سازنده مجسمه های برفی برتر ، هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.
روابط عمومی شهرداری رشت افزود: از ۵۵ محله برتر هم که در راستای ساخت مجسمه های برفی اقدام نمایند قدردانی خواهد گردید و بدین منظور شهروندان عزیز می بایست ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ نسبت به اعلام آدرس خویش جهت داوری اقدام نمایند.
وی تصریح کرد : برگزاری مسابقه عکس شب های سپید رشت نیز از دیگر برنامه های شهرداری برای ایجاد فضای مفرحی در بارش برف می باشد که شهروندان عزیز می توانند با ارسال عکس های گرفته شده با موبایل و یا دوربین های حرفه ای خود(تا ۲۰ بهمن) به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از جوایز نفیسی بهره مند گردند.

برف

Share