در بوستان ملت

جشنواره آدم برفی رشت آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره آدم‌برفی صبح امروز با حضور علاقه‌مندان و افراد خوش ذوق در بوستان ملت رشت آغاز شد.شهردار رشت در جریان برگزاری جشنواره آدم برفی اظهار کرد: این جشنواره تا بعد از ظهر امروز در بوستان ملت ادامه دارد و به بهترین ساخت آدم‌برفی جوایزی اهدا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره آدم‌برفی صبح امروز با حضور علاقه‌مندان و افراد خوش ذوق در بوستان ملت رشت آغاز شد.

khalili14شهردار رشت در جریان برگزاری جشنواره آدم برفی اظهار کرد: این جشنواره تا بعد از ظهر امروز در بوستان ملت ادامه دارد و به بهترین ساخت آدم‌برفی جوایزی اهدا می‌شود.

محمدابراهیم خلیلی با بیان اینکه برف نعمت بزرگی است، افزود: تلاش می‌کنیم با کاهش مشکلات تردد در سطح رشت فضای بانشاطی برای مردم فرهیخته فراهم آوریم.

وی جشنواره آدم برفی را یک لذت همگانی دانست و گفت: مردم با حضور در این جشنواره ذوق و سلیقه خود را به نمایش می‌گذارند.

شهردار رشت برگزاری مسابقه بهترین عکس از صحنه‌های برفی این شهر از طریق تلفن‌های همراه و یا دوربین‌های پیشرفته را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: به کسی که بهترین عکس از صحنه برف را به تصویر بکشد جوایزی پرداخت می‌شود.

barf1خلیلی وضعیت فعلی برفی رشت را با لغزندگی سطح معابر عنوان کرد و متذکر شد: نیروهای خدماتی شهرداری با تلاش مضاعف در حال پاکسازی معابر هستند.

با وجود آغاز جشنواره آدم‌برفی در نخستین ساعت امروز استقبال نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها قابل توجه است.

تعطیلی مدارس فرصت خوبی را برای دانش‌آموزان فراهم آورد تا در کنار خانواده‌های خود اقدام به ساخت آدم برفی‌های متنوع کنند./فارس

Share