جزئیات درگیری خونین دو ملی پوش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از دعوای علنی وزنه‌بردار المپیکی با کوروش باقری، سرمربی مستعفی تیم‌ملی، این‌بار درگیری به میان ملی‌پوشان نوجوان رسیده است. بر اساس آخرین جزئیاتی که از دعوای سعید رضازاده و سعید محمدپور در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور به دست آمده نشان می دهد که این دو وزنه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از دعوای علنی وزنه‌بردار المپیکی با کوروش باقری، سرمربی مستعفی تیم‌ملی، این‌بار درگیری به میان ملی‌پوشان نوجوان رسیده است.

image16830بر اساس آخرین جزئیاتی که از دعوای سعید رضازاده و سعید محمدپور در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور به دست آمده نشان می دهد که این دو وزنه بردار اردبیلی از یک ماجرای کوچک  دعوا و جنجالی  بزرگی را به راه انداختند.

ظاهرا ماجرا از شوخی های لفظی سعید محمدپور در ابتدا با سعید رضازاده به زبان ترکی و فحش هایی که او به زبان ترکی به سعید رضازاده داد شروع می شود. وزنه بردار نوجوان که از فحش های محمدپور عصبانی می شود، یک بخاری برقی که در نزدیکی اش بود را برداشته و بر سر محمدپور می‌زند.

محمدپور هم پس از دیدن خون روی پیشانی اش به شدت عصبانی شده و چاقوی جیبی خود را درآورده و به طرف سعید رضازاده حمله می‌کند.

در نهایت نیز نوک چاقو به بازوی رضازاده اصابت کرده و عضلات بازوی او را به شدت مجروح می کند که حاصل این دعوا یک سر شکسته برای وزنه بردار بزرگسال و یک بازوی شکافته برای وزنه بردار نوجوان بود که در نهایت با پادرمیانی مسئولین فدراسیون و عذرخواهی به پایان رسید./دانا

 

Share