جایزه نقدی جشنواره‌ی فیلم فجر چقدر بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره‌ی فیلم فجر از جمله جشنواره‌هایی است که ارقام جوایز نقدی آن در هر دوره ساز و کاری دارد. گاهی اهدای حواله خودرو میزان این جوایز را مشخص کرده است، حواله‌هایی که گاهی تا یک تا دو سال طول می‌کشید تا برگزیدگان آن را دریافت کنند و در برخی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره‌ی فیلم فجر از جمله جشنواره‌هایی است که ارقام جوایز نقدی آن در هر دوره ساز و کاری دارد.
fajr.aspx
گاهی اهدای حواله خودرو میزان این جوایز را مشخص کرده است، حواله‌هایی که گاهی تا یک تا دو سال طول می‌کشید تا برگزیدگان آن را دریافت کنند و در برخی مواقع هم جایزه‌ها نقدی بود.

علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی در این‌باره، از تلاش برای تامین رقم جوایز نقدی به میزان دوره گذشته، به ارقام ۲۰ تا ۲۵ میلیون اشاره کرد اما باز هم هیچ وقت و حتی در مراسم اختتامیه به طور شفاف میزان جوایز هر بخش به تفکیک اعلام نشد.

بر اساس پیگیری‌ها، جایزه برندگان سیمرغ در بخش سودای سیمرغ، ۲۵ میلیون تومان بوده است.

همچنین میزان جایزه ویژه هیات داوران و همچنین جایزه نقدی برندگان سیمرغ در بخش نگاه نو، ۲۰ میلیون تومان بود که به صورت چک به آن‌ها پرداخت شده است.

البته میزان جوایز نقدی همراه با دیپلم افتخار بخش‌های مختلف جشنواره هنوز چندان مشخص نیست اما ارقام ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان (در بخش‌های نگاه نو و سودای سیمرغ) برای آنها گفته می‌شود.

در بخش مواد تبلیغی و عکس جشنواره سی و دوم مانند ادوار گذشته، جایزه نقدی کمتر از بخش‌های دیگر پیش‌بینی شده بود و سیمرغ‌داران پنج میلیون تومان دریافت کردند./ایسنا

Share