سردار اسدی:

تمام امید دشمن به تفرقه بین مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدصالح اسدی عصر امروز در نهمین یادواره شهدای عاشورایی ۹۶ شهید اطلاعات عملیات سپاه قدس گیلان در مهدیه این شهر اظهار کرد: نیروهای اطلاعات را جوانان شجاع، با ایمان، مخلص و فداکار در دفاع مقدس تشکیل دادند و به این صفت‌ها مشهور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدصالح اسدی عصر امروز در نهمین یادواره شهدای عاشورایی ۹۶ شهید اطلاعات عملیات سپاه قدس گیلان در مهدیه این شهر اظهار کرد: نیروهای اطلاعات را جوانان شجاع، با ایمان، مخلص و فداکار در دفاع مقدس تشکیل دادند و به این صفت‌ها مشهور شدند.

aks (20)وی نیروهای اطلاعات عملیات را صادق عنوان کرد و نیروهای اطلاعات از ویژگی ایثارگری و از خودگذشتگی برخوردار بودند.

اسدی با اشاره به فعالیت نیروهای اطلاعات در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعات قبل از آغاز عملیات منطقه را شناسایی کرده و مسیر را به رزمندگان نشان می‌دادند.

معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای اطلاعات نوک پیکان حمله به دشمن بودند و خالصانه پایداری کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای اطلاعات متن زندگی را خود نوشتند، یادآور شد: شهادت امضای متن زندگی نیروهای اطلاعات بود.

اسدی انقلاب اسلامی را پیاده‌کننده اسلام ناب محمدی (ص) خواند و اظهار کرد: نیروهای اطلاعات به‌شایستگی از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دفاع رزمندگان از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: شهدا روزهای آرامش و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی هماوردی امروز استکبار جهانی با انقلاب اسلامی را نتیجه اقتدار نظام دانست و بیان کرد: اعمال فشار سخت دشمن نشان‌دهنده اقتدار جمهور اسلامی ایران است.

اسدی به حادثه ۱۱ سپتامبر در آمریکا اشاره کرد و افزود: استکبار به دنبال بهانه‌ای برای حمله به جنوب غرب آسیا بود و یک هواپیما و ساختمان را به طور کامل نابود کرد تا این بهانه را به‌دست آورد.

معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا پس از حادثه ۱۱ سپتامبر به افغانستان لشکرکشی کرد، گفت: آمریکا برای حمله به ایران به نتیجه قابل قبولی نرسید و به عراق حمله کرد.

وی مقاومت، ایستادگی و پایمردی رزمندگان در دفاع مقدس و وجود مقام معظم رهبری را مانع حمله دشمن به کشور دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کشور را با عزت و سربلندی به‌پیش می‌برد.

اسدی یادآور شد: استکبار همچنان فشار خود علیه نظام اسلامی را افزایش می‌دهد تا جمهوری اسلامی را به زانو در آورد اما باید بداند ملت ایران در مقابل آمریکا سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران برای رسیدن به رفاه ذلت و خواری را قبول نمی‌کند و این موضوع در قاموس ما وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن از فشارهای بیرونی نتیجه نگرفته است، اظهار کرد: تمام امید دشمن به تفرقه بین مردم است.

اسدی به مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس در توان نظامی با دشمن برابر نبودیم و رمز پیروزی رزمندگان در اتحاد، وحدت و یکپارچگی بود.

معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه را دومین رمز پیروزی ملت ایران دانست و بیان کرد: جناح‌بندی در دوران دفاع مقدس در کشور وجود نداشت و نیروها با هر گرایشی پیروزی را در تبعیت از رهبری می‌دیدند.

وی با تاکید براینکه جنگ هنوز تمام نشده است، خاطرنشان کرد: شرایط مانند دفاع مقدس است تنها با این تفاوت که آنجا دشمن مشخص بود اما اکنون نبرد پیچیده شده و دشمن وارد خانه ما شده است.

اسدی در پایان یادواره شهدا را تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال مشوش کردن افکار عمومی است./فارس

Share