وضعيت بحراني آبكنار

تلاش نیروهای امدادی برای شکستن محاصره برف در آبکنار انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دلیل بارش سنگین برف در روستای آبکنار راه ارتباطی این مسیر از آغاز بارش برف مسدود شده و مردم آن در محاصره برف قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دلیل بارش سنگین برف در روستای آبکنار راه ارتباطی این مسیر از آغاز بارش برف مسدود شده و مردم آن در محاصره برف قرار گرفتند.

pakفرماندار انزلی صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت مسیر روستای کپورچال به آبکنار انزلی به خبرنگار فارس اظهار کرد: شب گذشته تمام تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر انزلی به رضوانشهر صورت گرفت اما اکنون به دلیل بارش برف این مسیر نیمه مسدود است و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

سعادتمند داودی، با بیان اینکه نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی مسیر روستای آبکنار هستند، تصریح کرد: نیروها خود را در مسیر کپورچال به آبکنار به روستای خمیران رساندند.

وی افزود: شدت بارش برف به حدی است کارها به کندی انجام می‌شود و بارش بیش از دو متر برف در روستای آبکنار بازگشایی مسیر را با کندی مواجه می‌کند.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه تلاش‌ها موجب برطرف شدن برخی قطعی‌های برق، آب و گاز شده است، متذکر شد: در تماس با استاندار قرار شده تا از مسیر ضیابر به طرف رضوانشهر خود را به روستای آبکنار برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است بتوانیم امروز مسیر روستای آبکنار را بازگشایی کنیم و مردم نگران نباشند.

abkenarهمچنین سردار هامون محمدی  با اشاره به امدادرسانی بسیج و سپاه قدس گیلان در برف اظهار کرد: طبق دستور سردار جعفری با تمام قوا برای امدادرسانی به مردم وارد عمل شدیم.

وی افزود: ۷۰دستگاه خودروی کمک‌دار و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده روستایی گیلان به صحنه آمدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گردان‌های بسیج و سپاه مشغول امدادرسانی و نجات هستند، خاطرنشان کرد: حجم برف بسیار زیاد است و هر آنچه که در توان سپاه و بسیج باشد انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج با تمام توان در کنار مردم هستند، یادآور شد: دستگاه‌های دیگر را از استان‌های همجوار وارد کار کردیم.

محمدی درباره روستای آبکنار تصریح کرد: نخستین ماشین‌آلات سنگین سپاه قدس گیلان خود را به روستای آبکنار رساندند و تا بازگشایی مسیر این روستا که حجم زیادی از برف را در خود دارد، تلاش‌ها ادامه می‌یابد.

Share