تغییر مدیر منتسب به جریان انحرافی در یک کارخانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیران نصب‌شده توسط جریان انحرافی در شرکت‌ها درحال تلاش برای حذف نیروهای کلیدی هستند. در یکی از شرکت‌های دارویی در تبریز، مدیر منتسب به جریان انحرافی که در آخرین ماه دولت قبل به این سمت نصب شده است در تلاش برای حذف نیروهای قدیمی سازمان از طریق روش‌های مختلف از جمله تهدید می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیران نصب‌شده توسط جریان انحرافی در شرکت‌ها درحال تلاش برای حذف نیروهای کلیدی هستند. در یکی از شرکت‌های دارویی در تبریز، مدیر منتسب به جریان انحرافی که در آخرین ماه دولت قبل به این سمت نصب شده است در تلاش برای حذف نیروهای قدیمی سازمان از طریق روش‌های مختلف از جمله تهدید می‌باشد. وی در یک اقدام با عنوان هارمونیزه کردن شرکت سعی در حذف پژوهشگر نمونه و مدیر باسابقه شرکت که صاحب ده‌ها تألیف علمی است، نموده است.
این شرکت زیرمجموعه شستا می‌باشد و انتظار این است که مدیرعامل شستا در مورد مدیران باقی‌مانده از دولت گذشته تجدید نظر نماید.

* روزنامه ایران در ویژه‌نامه آخر هفته خود روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن جاری به سالمرگ و جوانمرگی “فروغ فرخزاد” شاعره هنجارشکن و ضدارزش‌های اخلاقی پرداخته کتاب‌هایش را معرفی نمود و در این مطلب با لحن به‌اصطلاح احساساتی به ازدواج و فرزند و شوهر او پرداخته و طلاق وی را انتخاب بین “خود و شعر” عنوان و به آن ارزش بخشیده است! یک متن کوتاه ملودرام و پر از سوز و گداز! به نظر می‌رسد بعضی دست اندرکاران رسانه‌ای هنوز در روحیات کانون و روشنفکر بازی قهوه‌خانه‌ای باقی مانده‌اند و خبر ندارند که نسل جدید در حال تحول و رشد چشمگیری در جهت رسیدن به قله‌های ارزشی و آرمانی است.

* گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل پس از آنکه ۵ سرباز ایرانی را در مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان ربود اقدام به انتشار مطالبی در توئیتر خود کرد. به گزارش آنا، این گروهک خواستار مبادله این سربازان با زندانیان خود شد. امام جمعه اهل‌سنت زاهدان با موضع‌گیری علیه گروهک تروریستی جیش العدل گفت: هرکس سلاح در دست گیرد و علیه ملت وارد عمل شود به‌ضرر خودش تمام می‌شود، زیرا این ملت هیچ‌گاه تسلیم زور و تهدید نمی‌شود. مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی که در آئین جشن همدلی و وفاق شیعه و سنی در شبستان مسجد مکی سخن می‌گفت، افزود: به افرادی که به خشونت متوسل شده و قصد بر هم زدن امنیت و آرامش منطقه و استان را دارند تذکر می‌دهم از حرکات بچه‌گانه خود دست بردارند. وی خطاب به اشرار مسلح گفت: آنهایی که شما را تحریک می‌کنند خیرخواه شما نبوده بلکه خود دارای عقده‌هایی هستند که به‌وسیله شما عقده‌گشایی می‌کنند.

* اداره کل رفاه، تعاون و بهداشت نهاد ریاست جمهوری، با ارسال جوابیه‌ای به مطلب مربوط به کارت‌های هدیه این نهاد به کارکنان که در روز شنبه ۱۲ بهمن جاری در این ستون به چاپ رسید، اعلام کرد: “۱ ــ توزیع این‌گونه کارت‌ها حرکت جدیدی نیست و توسط بسیاری از مجموعه‌های دولتی با رعایت صرفه و صلاح سازمانی انجام گرفته است. ۲ ــ طبق توافق به عمل آمده با شرکت مذکور مبلغ پرداخت شده بابت خرید هر قطعه کارت از ارزش واقع کارت پایین‌تر بوده است و تسویه حساب مالی با این شرکت به‌صورت تقسیط و پس از ارائه صورت‌حساب و استفاده از خدمات و منوط به رضایت‌مندی کارکنان محترم می‌باشد. ۳ ــ پرداخت هزینه مذکور از محل بودجه ورزشی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولت است و هیچ‌گونه تداخلی با ردیف‌های حقوقی ــ رفاهی ندارد. ۴ ــ این اقدام در پاسخ به درخواست‌های متعدد همکاران جهت بهره‌مندی از فرصت‌های مساوی از خدمات ورزشی ــ فرهنگی بوده است”.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

Share