برخی واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان فردا (دوشنبه)برای سومین روز متوالی تعطیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  با توجه به بارش شدید برف در استان گیلان روزدوشنبه مورخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی در استان گیلان بغیر از واحد های تالش و آستارا تعطیل است.  با توجه به بارش سنگین برف در شهر رشت کلیه فعالیت های آموزشی در دانشگاههای آزاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  با توجه به بارش شدید برف در استان گیلان روزدوشنبه مورخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی در استان گیلان بغیر از واحد های تالش و آستارا تعطیل است.

azad با توجه به بارش سنگین برف در شهر رشت کلیه فعالیت های آموزشی در دانشگاههای آزاد اسلامی در شهر رشت شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، پردیس علوم و تحقیقات گیلان ودانشگاه آزاد اسلامی مرکز خواهران روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین با توجه به مشکل تردد دانشجویان و دریافت استعلام لازم از رؤسای واحد های دانشگاهی در سطح استان گیلان ، واحد های رودبار، بندر انزلی ، صومعه سرا، فومن و شفت، رودسرواملش، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه و مراکز ماسال، لشت نشاء و زیباکنار و سیاهکل نیز همانند دیگر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های آموزشی در این واحد ها و مراکز در روز دوشنبه مورخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ تعطیل می باشد.

در ضمن در واحد هایی که امتحانات پایان ترم در این واحد ها هنوز به اتمام نرسیده است ، از دانشجویان در تاریخ های دیگری امتحان بعمل خواهد آمد . همچنین در شهرهایی که شدت بارش برف در آنها زیاد است، رؤسای واحد های دانشگاهی در خصوص تعطیلی کامل این واحد ها ( اداری) تصمیم گیری خواهند کرد

 

Share