تشبیه احمدی‌نژاد به یک پیامبر در اندونزی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظاهرا کتابی درباره احمدی‌نژاد آن هم در اندونزی منتشر شده و او را تشبیه به داود پیامبر کرده است. پارسینه به نقل از سایت “برای مردم” نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت: خبرها حکایت از انتشار کتابی درباره رئیس جمهورسابق کشورمان دکتر محمود احمدی نژاد در کشور اندونزی دارد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظاهرا کتابی درباره احمدی‌نژاد آن هم در اندونزی منتشر شده و او را تشبیه به داود پیامبر کرده است.

ahmadi-nejadپارسینه به نقل از سایت “برای مردم” نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت: خبرها حکایت از انتشار کتابی درباره رئیس جمهورسابق کشورمان دکتر محمود احمدی نژاد در کشور اندونزی دارد.

“داوود در میان خشم جالوت دنیا” نام کتابی است که در آن به زندگی نامه دکتر احمدی نژاد از زوایای مختلف پرداخته شده بود. نویسندگان این کتاب که پنج تن از استادان و طلاب اندونزیایی بودند با نوشتن “داوود” به بررسی زندگی، تفکرات و عملکرد دکتر احمدی نژاد با نگاهی فارق از معادلات حزبی و جناحی می‌پردازند.

در بخشی از کتاب به اقدامات احمدی‌نژاد به عنوان شهردار و مبدل کردن خانه دولتی شهردار به عنوان موزه اشاره می‌شود و آن را به عنوان ساده‌زیستی تحسین برانگیز شهردار تهران می‌نامد ” احمدی‌نژاد در طول دوران شهرداری خود در تهران اقدامات چالش‌زائی را نیز انجام داد که به عنوان نمونه می‌توان به این موارد اشاره کرد ”تبدیل خانه دولتی شهردار تهران به عنوان موزه که عموم حق بازدید از آن را داشتند، زیرا احمدی‌نژاد ترجیح می‌داد همچنان در خانه خود در منطقه نارمک تهران زندگی کند. اهداء بخشی از مبلمان خانه دولتی شهردار به موزه‌های کشور، منع پذیرایی از میهمانان شهرداری تهران با میوه موز که یکی از گران‌ترین میوه‌های تهران در آن سال بود و همچنین منع نصب تابلوهای تبلیغاتی خارجی”

فعالیت‌های شبانه‌روزی و پرکاری شهردار که به مزاق نویسندگان خوش آمده است از جمله نقاط برجسته زندگی دکتر احمدی‌نژاد است “احمدی‌نژاد در طول دورانی که شهردار تهران بود اقدامات بسیاری را برای رفاه حال ساکنین تهران انجام داد. از جمله مهم‌ترین اقداماتی که نتیجه آن را مردم تهران بیش از دیگر اقدامات احساس کردند کاهش سطح ترافیک شهر تهران بود. احمدی‌نژاد که خود تحصیل کرده رشته حمل و نقل داخل شهری بود با طرح‌های خود توانست ترافیک سنگین شهر تهران را تا میزان بسیار قابل توجهی کاهش دهد”

مهمترین بخش کتاب درباره نامزد انتخابات شدن احمدی‌نژاد و فعالیت‌های انتخاباتی او و سیاست خارجه دولت است. نویسندگان به فعالیت‌های انتخاباتی سال ۸۴ و تمایز قابل توجه مبالغ استفاده شده در ستادهای انتخاباتی دکتر احمدی‌نژاد با دیگر ستادها اشاره کرده و آن را نشانه صداقت و بی‌آلایشی می‌داند.

در بخشی از این کتاب که در سال ۸۸ منتشر شده، به سیاست خارجه دولت نهم می‌پردازد و می‌توان عمق شوق و اشتیاق نویسندگان و مردم اندونزی را در آن مشاهده کرد ” احمدی‌نژاد در تمامی تصمیمات خود مانند یک انقلابی کامل اقدام می‌کرد. مواضع او نه تنها در داخل کشور بلکه در سیاست‌های خارجی ایران نیز بسیار قابل تقدیر است.

به عنوان مثال او تنها شخصی بود که قوانین اروپا درباره ممنوعیت تکذیب هولوکاست را نقض کرد و با سخنان منطقی خود آن را زیر سؤال برد. نقطه نظرات احمدی نژاد درباره هولوکاست بسیار عقلانی و صحیح بنظر می‌رسید. او معتقد بود که “در صورتی که هولوکاست واقعا اتفاق افتاده باشد، مگر نه اینکه این واقعه در اروپا رخ داده است؟ پس چرا ملت فلسطین باید پاسخگوی این فاجعه باشد؟” در بحث هسته‌ای نیز موضع احمدی‌نژاد بسیار روشن بود. او با استناد به قوانین و توافقنامه‌های بین‌المللی، استفاده از انرژی هسته‌ای را حق مسلم ایران می‌دانست و از غرب می خواست تا با قبول پیشرفت‌های ایران در زمینه هسته‌ای دست از تهدید و تحریم بردارند زیرا تهدید و تحریم در برابر خواسته مردم ایران بی‌اثر خواهد بود.

احمدی نژاد با بیان اینکه “اگر انرژی هسته‌ای خطرناک است پس چرا کشورهای غربی از آن استفاده می‌کنند؟ و اگر استفاده از این انرژی مفید است پس چرا ما نباید از آن استفاده کنیم؟” کشورهای غربی که خود دارای ده‌ها راکتور و نیروگاه هسته‌ای می‌باشند را به باد انتقاد می‌گرفت و بار دیگر بر حق ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تأکید می‌کرد.

در پایان این کتاب ذکر می‌شود: آری این محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران است که با سخنان، مواضع و اقدامات خود بسیاری از مردم جهان از جمله مردم اندونزی را شیفته خود کرده. تاریخ هیچ گاه از یاد نمی‌برد هنگامی که محمود احمدی‌نژاد به اندونزی سفر نمود چه استقبال گرم و پر شوری از وی توسط اقشار مختلف جامعه بعمل آمد. تاریخ از یاد نمی برد که دانشجویان اندونزی در هنگام سخنرانی‌های احمدی نژاد در دانشگاه اندونزی و دانشگاه شریف هدایت الله چگونه از مواضع او حمایت می‌کردند و رهبران جامعه خود را به الگوبرداری از محمود احمدی‌نژاد فرا می‌خواندند.”

Share