سرپرست معاونت اقتصادی

تدوین بسته فرصتهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید ابراهیم سقایی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از تهیه و به روز رسانی بسته فرصتهای سرمایه گذاری و گزارشات فنی– اقتصادی (P.F.S) منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی سید ابراهیم سقایی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از تهیه و به روز رسانی بسته فرصتهای سرمایه گذاری و گزارشات فنی– اقتصادی (P.F.S) منطقه آزاد انزلی خبر داد.

Tadvine-Baste-sarmayeh-gozari وی با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری جدید امکان سنجی شده از سوی این سازمان ۳۲ طرح و پروژه می باشد افزود: این پروژه ها بر اساس مزایا و ظرفیتهای جدید ایجاد شده در منطقه در سالهای اخیر و تجربیات حاصله در مسیر اجرای طرح های سرمایه گذاری پیشین منطقه و شاخصهایی نظیر انطباق با اسناد فرادست کشور و طرح جامع و راهبردی منطقه آزاد انزلی تهیه و تدوین شده است.

سقایی رویکردهای نوین این سازمان را مشتمل بر لزوم انتقال دانش و تکنولوژی، برخورداری از بازار مناسب و رعایت ملاحظات زیست محیطی، تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اعلام و اضافه نمود: فرصتهای سرمایه گذاری در زمینه های صنعتی، تجاری و بازرگانی، گردشگری و توریسم و خدمات تدوین گردیده، که با توجه به این تنوع، امکان بهره برداری از آن را برای سرمایه گذاران فعال در بخشهای مختلف فراهم شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ارائه اطلاعات شفاف و به روز در خصوص مشخصات پروژه های اولویت دار و جذاب نظیر حجم سرمایه و زمین مورد نیاز، مدت اجرای آنها، نوع بازار و … به سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در منطقه از جمله مهمترین اهداف تهیه و تدوین بسته فرصتهای سرمایه گذاری جدید منطقه آزادانزلی می باشد.

سقایی از عزم جدی معاونت متبوع خود جهت ارائه خدمات به موقع به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی خبر داد و افزود: هم اکنون فرصتهای موردنظر آماده ارائه به سرمایه گذاران می باشد و فعالان اقتصادی می توانند جهت دریافت اطلاعات و فایل آن به پرتال این سازمان به آدرس www.anzalifz.ir مراجعه نمایند.

 

 

Share