افشین ناظمی

تا موقعی که حکم کتبی نگیرم با قدرت کارمی کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی سرمربی موفق داماش در نیم فصل اول حالا ۶ هفته است که فقط یک تساوی به دست آورده و تیمش در شرایطی بحرانی بسر می برد.نتایج اخیر البته باعث شده مهنس عابدینی همه کاره داماش شمشیر را برای او از رو ببندد و با احکام و حرف هایش کاری کند تا ناظمی خودش استعفا بدهد و برود؛اتفاقی که ظاهرا ناظمی به آن تن نمی دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  افشین ناظمی سرمربی موفق داماش در نیم فصل اول حالا ۶ هفته است که فقط یک تساوی به دست آورده و تیمش در شرایطی بحرانی بسر می برد.نتایج اخیر البته باعث شده مهنس عابدینی همه کاره داماش شمشیر را برای او از رو ببندد و با احکام و حرف هایش کاری کند تا ناظمی خودش استعفا بدهد و برود؛اتفاقی که ظاهرا ناظمی به آن تن نمی دهد.

349253_heroa

آقای ناظمی به نظر می رسد عرصه برای شما حسابی تنگ شده؟

نه ما کما فی السابق داریم کار خودمان را می کنیم و تمرینات مان را ادامه می دهیم.من تا روزی که هستم محکم سر جایم می ایستم  و کارم را می کنم.ما از ابتدای امسال شرایط سختی داشتیم و با امکانات کم ساختیم.با یک کادر جوان،همفکر و همدل کار را شروع کردیم  و تا نیم فصل تیم را به رتبه های هفتم،هشتم رساندیم اما به یکابره در شرایط سخت قرار گرفتیم و چند هفته ای پول به تیم تزریق نشد  و بچه ها سر و صدایشان در آمد.با وجود این مشکلات نیم فصل دوم را هم خوب شروع کردیم و سایپا را بعد از چند سال در کرج بردیم.با این حال مشکلات پابرجا ماند و چیزی عوض نشد اما ما کارمان را ادامه می دهیم و توکل مان به خداست.گوش به حاشیه ها هم نمی دهیم و فقط  برای مان شادی مردم رشت و هواداران داماش اهمیت دارد.امیدوارم از این شرایط خلاص شویم.

اما هر روز در رسانه ها این شایعه مطرح می شود که افشین ناظمی به زودی برکنار خواهد شد.این مساله شما را اذیت نمی کند؟

من به این اخبار و شایعات نگاه نمی کنم.هر مدیری حق دارد یک روز مربی بیاورد و یک روز هم ببرد .با این حال تا زمانی که کتبا به من اعلام نشود من با جدیت کارم را ادامه می دهم  و از وجود همکارانم استفاده می کنم تا تیم موفق شود.

 اما امروز اعلام شد علی نظر محمدی مدیر فنی شده.این مساله کار را برای شما سخت نخواهد کرد؟

مدیر فنی که خود آقای عابدینی است مگر اینکه خودش حکم خودش را لغو کرده باشد.ما امسال هر وقت نشست داشتیم خود آقای عابدینی به عنوان مدیر فنی در جلسات حضور داشته .

ایشان گفته اند از وقتی دارکو دراژیچ رفت  داماش در حیطه فنی به مشکل خورد.واقعا اینطور بود؟

سوال خیلی خوبی کردید.وقتی که آقای دارکو از تیم ما رفت فصل قبل تمام شده بود  و از اول فصل جاری ایشان با ما نبود .یعنی ما بدون ایشان هفتم و هشتم شدیم  و  بدون ایشان به رتبه های تک رقمی رسیدیم  در حالی که در فصول گذشته همیشه بین سه یا ۵ تیم پایانی جدول بودیم.ما برای اولین بار در این فصل به رتبه های هفتم و هشتم رسیدیم و البته دارکویی هم در کار نبود.

شما می گوئید به اخبار حاشیه ای و شایعات گوش نمی دهید  و کار خوتان را می کنید اما مگر می شود با این شرایط کار کرد؟

شاید خیلی ها دوست داشته باشند فکر من را به حاشیه ببرند اما تمام تمرکز من روی تیمم  بوده و هست و هیچ وقت سعی نکرده ام که وارد حاشیه شوم.مهمترین مشکل ما در این هفته ها بی پولی است  و باید حل شود.

مهندس عابدینی هم همیشه در مصاحبه هایش به مشکلات مالی اشاره می کرد و این مشکلات را کتمان نمی کرد.چرا تا الان موفق به حل مشکل نشده؟

نمی دانم.شرایط ما طوری بوده که بازیکن اردو را ترک کرده اما ما همان گروهی هستیم که همه از ما تعریف  و تمجید می کردند .ما بعد از اینکه  به فولاد باختیم بدون تمرین مقابل استقلال قرار گرفتیم .از بازی با استقلال تا بازی با گسترش فولاد هم ۸ روز فاصله بود  که ما فقط سه روز تمرین کردیم.وقتی دو سه بازی متوالی را باختیم وارد بحران شدیم  و همه چیز دست به دست هم داد تا روحیه بچه ها بهم بریزد.با این حال اگر پول به تیم تزریق شود مشکلات حل خواهد شد.

چرا با آقای عابدینی جلسه نمی گذرید تا سوء تفاهم ها حل شود؟

جلسه گذاشتیم.بعد از بازی با فجر  شب بود که نشستیم و صحبت کردیم .قرار شد بچه ها و تیم را از نظر روانی جمع و جور کنیم  و البته از طرف مدیریت باشگاه هم پولی تزریق شود اما بعدا دیدم که آقای عابدینی در رسانه ها مصاحبه کرده.

در بازی با فجر هم خیلی بدشانس بودید و شاید اگر سیف اللهی دروازه خالی را گل می کرد و ۲ بر صفر جلو می افتادید این حرف ها زده نمی شد.

ما در آن بازی شروع خیلی خوبی داشتیم  و چند موقعیت گل هم ساختیم اما چون تیم ما چند هفته در رشت نبرده بود  با گل نشدن این موقعیت ها تیم دچار استرس شد .در نقطه مقابل فجر از ۵-۴ موقعیتی که داشت سه تایش را گل کرد .این هم دیگر از بدشانسی ماست.

اما ظاهرا این هفته با یک تیم بحران زده بازی دارید.ظاهرا صبایی ها هم به خاطر بی پولی اعتصاب کرده و تمرین نکرده اند.

خبرندارم اما امیدوارم ناکامی های ما از این بازی تمام شود.ما دیروز جلسه خیلی خوبی با بازیکنان داشتیم و با آنها صحبت کردیم.تمرینات خیلی خوبی هم انجام می دهیم  و با ادامه همین روند امیدواریم که شرایط تغییر کند.من مطمئنم تیم ما پتانسیل برگشتن به میانه  جدول را دارد  و می تواند به روزهای خوبش برگردد به شرطی که مدیران تیم ما را ساپورت کنند.

سکوها چطور؟آنها هم پشت شما را خالی کرده اند؟

ببینید تماشاگر و هوادار همیشه از تیمش نتیجه می خواهد  و طبیعی است که وقتی نتیجه نمی گیری یک عده ناراحت می شوند  و حرف هایی می زنند اما من ناراحت نمی شوم چون اینها همان هایی هستند که  در زمان بردها تشویقم می کردند.به هر حال تماشاگر از تیم انتظار دارد و این انتظار هم طبیعی است اما امیدوارم از این هفته دیگر شرمنده آنها نشویم.

گل/

Share