مهندس جعفرزاده‌

بودجه ۵۰ میلیاردی طرح‌های مطالعاتی حذف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از حذف جدول شماره ۲۰ لایحه بودجه سال آینده که در مورد طرح‌های مطالعاتی و اجرایی است، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور  با اشاره به جلسه علنی صبح امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه جدول شماره ۲۰ لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور مورد بررسی اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفت و این جدول به طور کامل از لایحه بودجه حذف شد.

jafarzadeوی افزود: در این جدول ۲۷۴ طرح مطالعاتی و اجرایی قرار داشت که حدود ۵۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده بود، اما اعضای کمیسیون با توجه به اینکه اعتبارات با موضوع جدول همخوانی نداشت و همچنین تصویب این طرح‌ها انتظار جدیدی در جامعه ایجاد می‌کرد. همچنین از آنجا که پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی به صورت نیمه‌تمام در سراسر کشور وجود دارد، لذا اعضای کمیسیون این جدول را به طور کامل حذف کردند.

این عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفت: همچنین جدول شماره ۱۹ لایحه بودجه سال آینده نیز مورد بررسی قرار گرفت و در آن ۶۵ پروژه طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که دارای مجوز ماده ۳۲ قانون برنامه چهارم توسعه و ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه بودند حذف شدند.

جعفرزاده افزود: دلیل این موضوع این بود که اعضای کمیسیون معتقد بودند دولت نباید پروژه‌های تملک دارایی را در قالب جدول بیاورد، بلکه این پروژه‌ها باید در قالب ردیف‌های اعتباری لحاظ شوند./تسنیم
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share