به دلیل برف و یخبندان دانشگاه‌های آزاد گیلان فردا تعطیل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برف و یخبندان باعث تعطیلی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد استان گیلان شد. در پی بارش سنگین برف در سراسر استان گیلان و شروع یخبندان ، کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، روز چهارشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه تعطیل شد. در این خصوص حجت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برف و یخبندان باعث تعطیلی مجدد فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد استان گیلان شد.

azadدر پی بارش سنگین برف در سراسر استان گیلان و شروع یخبندان ، کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، روز چهارشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه تعطیل شد.

در این خصوص حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی میر ابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، گفت: با توجه به بارش شدید برف و کولاک در جاده ها ،در طی پنج روز بارش برف و مسدود شدن راههای ارتباطی بین شهری و حجم و شدت بارش در بعضی از شهرها ، عملیات برف روبی در محورهای ارتباطی با سختی صورت گرفته و همچنین سخت شدن نقل و انتقالات داخل شهری باعث شد تا دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و دیگر مراکز آموزش عالی در استان، درچهار روز گذشته تعطیل گردد.

وی به حضور پرسنل در دانشگاه اشاره کرد و اذعان کرد: با حضور بموقع رؤسا و کارکنان واحد های دانشگاهی در استان خوشبختانه تا این لحظه با توجه به سنگینی بارش برف در منطقه، مشکلی برای اماکن دانشگاهی در سطح استان ایجاد نگردید .

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، ادامه داد: در مرکز استان گیلان بالغ بر ۷۰ سانتی متر برف بر روی زمین نشست و همچنین برودت زیاد هوا، باعث تعطیلی دانشگاههای آزاد اسلامی واحد رشت ، پردیس علوم و تحقیقات گیلان و مرکز خواهران در رشت شد . همچنین در شهرستان ها هم بارش شدید برف و کولاک باعث به تعطیلی کشاندن واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شد که در بعضی از شهر ها مانند صومعه سرا ، ارتفاع برف ، بالغ بر ۲ متر نیز رسیده است . لذا با هماهنگی با مسوولین ذیربط و استعلام از رؤسای واحد های دانشگاهی در سراسر استان ، مقرر شد که به دلیل یخبندان شدید ، کلیه فعالیت های آموزشی در استان گیلان ، در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه تعطیل می گردد.

وی به امتحانات پایان ترم بعضی از واحد های دانشگاهی استان اشاره کرد و اظهار داشت : در واحد هایی که امتحانات پایان ترم در تاریخهایی که دانشگاه آزاد اسلامی اعلام تعطیلی کرده است در تاریخهای دیگری که توسط واحد های دانشگاهی مذکور اعلام خواهد شد، برگزار می گردد.

دکتر میرابراهیمی، حضور رؤسای واحد های دانشگاهی در محل کارخود را الزامی دانست و تأکید کرد: پرسنل واحد های دانشگاهی جهت جوابگویی به مطالبات دانشجویان و خانواده آنان در روزچهارشنبه در محل کارخود حاضر خواهند بود .

Share