مدیرکل کمیته امداد گیلان

بهره مندی سالانه ۴۵۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سالانه ۴۵۰ هزار نفر از خدمات مستمری و موردی این نهاد انقلابی در استان بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سالانه ۴۵۰ هزار نفر از خدمات مستمری و موردی این نهاد انقلابی در استان بهره مند می شوند.

alimohamadiحسین علیمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته امداد استان افزود: گفتمان خود اشتغالی خانواده ها در دو محور مشاغل خرد و مشاغل خانگی در کمیته امداد از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

وی اظهار داشت: اغلب مددجویان کمیته امداد گیلان روستائیان با سنین بالا هستند و در قالب طرح شهید رجایی از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: سالانه  ۳۷  تا ۴۰ درصد از مجموع خانواده های مددجویی که بصورت دائم تحت پوشش این نهاد هستند از خدمات اشتغال کمیته امداد بهره مند می شوند.

وی افزود: در قالب اجرای طرح های خود اشتغالی و خودکفایی در سال ۹۰  چهار هزار و ۵۰۰ خانواده  و در سال در سال ۹۱  پنج هزار خانواده از زیر پوشش کمیته امداد در استان خارج شدند.

علیمحمدی اظهارداشت: نهاد کمیته امداد به تدبیر هوشمندانه و عالمانه امام راحل تاسیس شد و امروز تمامی آحاد مردم شاهد خدمات و برکات ارزشمند این نهاد مقدس در سطح جامعه هستند.

وی تصریح کرد:  این نهاد تاسیس شد تا سنت حسنه کمک و دستگیری از قشر محروم، همواره در جامعه جاری باشد و افراد نیازمند نیز بدین واسطه بتوانند به توانمندی نسبی دست یافته و زندگی خود را سروسامان بخشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان تاکید کرد: انسان همواره بایستی در طول زندگی پر فراز و نشیب خود توکل بر خداوند متعال را فراموش نکند و بداند با صبر و استقامت است که رضایت الهی کسب می‌ شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد تمام توان خود را برای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش بکار گرفته است و این خانواده ها نیز باید از فرصت استفاده کرده و با استفاده از امکانات موجود و با همکاری این نهاد انقلابی برای رفع محرمیت های خود تلاش کنند./مهر

Share