برگزاری نشست هم اندیشی اعضای نظام مهندسی انزلی با هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان , با حضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان نشست هم اندیشی مهندسان عضو در دفتر نمایندگی بندرانزلی برگزار شد. پنجمین نشست هم اندیشی هیئت مدیره با مهندسان عضو سازمان در شهرستان ها عصر روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان , با حضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان نشست هم اندیشی مهندسان عضو در دفتر نمایندگی بندرانزلی برگزار شد.

پنجمین نشست هم اندیشی هیئت مدیره با مهندسان عضو سازمان در شهرستان ها عصر روز دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ با حضور اعضای هیئت مدیره ، هیئت رئیسه نمایندگی شهرستان در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی بندرانزلی برگزار شد.

در این نشست ، مهندس شهرام نواری رئیس دفتر نمایندگی شهرستان بندرانزلی با اشاره به عملکرد مثبت اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، ضمن خوش آمدگویی، افزود : افزایش تعامل و ایجاد فضای همفکری و مشورت زمینه ساز رشد و توسعه عملکرد مثبت این سازمان جهت نیل به اهداف که همان تعالی حرفه ای مهندسان است، خواهد بود.

مهندس نواری ادامه داد : مصوبات هیات مدیره در یک سال گذشته منشا خیر و پیشرفت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان و ایجاد فرصت های مناسب برای اعضای این سازمان بوده است و امیدواریم با گسترش فعالیت ها در حوزه ی رفاهی و ورزشی نیز شاهد ارائه خدمات به اعضا در سطح شهرستان ها خصوصا شهرستان بندرانزلی باشیم.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده در دفتر نمایندگی شهرستان بندرانزلی اعلام کرد: در نظر داریم همایشی با حضور اعضای نظام مهندسی سازمان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی به منظور آگاهی از نقطه نظرات اعضا ، شناسایی فرصت ها و چالش ها، نقاط ضعف و قوت ، برگزار کنیم و با استفاده از نتایج این همایش به رفع موانع و مشکلات حرفه ای مهندسان بپردازیم.

در ادامه جلسه مهندس هادی الماسی ، رییس نظام مهندسی ساختمان گیلان، با اشاره به سفرهای هیات مدیره به شهرستان های استان جهت بازدید از نحوه فعالیت های نمایندگی های سازمان گفت : تا امروز این نشست ها در شهرستان های تالش ، لنگرود ، صومعه سرا و لاهیجان با حضور اعضای سازمان به منظور گفتگوی مستقیم با مهندسان عضو شهرستان ها جهت آشنایی با نظرات، پیشنهادات و انتقادات مهندسان ، همچنین ارایه گزارش کار تشکیل شده است.

7رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، به چهار هدف اصلی از برگزاری شصت و دومین جلسه هیات مدیره در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و افزود : تشکر حضوری از اعضای هیات رئیسه به دلیل تلاش های پیگیرانه به منظور رفع مشکلات اعضا ، پاسخ به درخواست ها و نیازهای دفتر نمایندگی و تصویب مصوباتی به منظور تسهیل در گسترش فعالیت های این دفتر، دیدار با اعضای نظام مهندسی شهرستان بندرانزلی جهت قدردانی از حضور پر رنگ اعضای این دفتر در فعالیت های مختلف سازمان و ایجاد فرصت برای گفتگوی رو در رو به منظور نظرسنجی از اعضای فعال و به نقد کشیدن فعالیت های انجام شده در یک سال گذشته ، چهار هدفی هستند که هیات مدیره سازمان را بر آن داشت تا این جلسه را در شهرستان بندرانزلی برگزار کنیم.

الماسی با اشاره به جلسه هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان و هیات رئیسه نمایندگی شهرستان بندر انزلی گفت : در این جلسه پیرامون توسعه ساختمان نمایندگی و تامین اعتبار جهت خرید زمین سمت غرب نمایندگی فعلی همچنین حل مشکلات سیستم اداری این نمایندگی تصمیماتی اتخاذ شد.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان گیلان عملکرد یک ساله این سازمان از زمان شروع به کار هیات مدیره دوره ششم را بر شمرد و افزود: هیات مدیره دور ششم از آذر سال گذشته شروع به کار کرد و جلسات هفتگی هیات مدیره به صورت منظم برگزار شده است. مهندسان می توانند اطلاعات لازم در مورد اخبار و اطلاعات و جلسات هیات مدیره را از پایگاه اطلاع رسانی نظام مهندسی گیلان پیگیری کنند.

الماسی گفت : یک سال اخیر در زمینه اختیارات نمایندگی ها به عنوان یک اداره مستقل، بیمه های مهندسان و رفع مشکلات آن ها ، راه اندازی دفاتر جدید در شهرستان ها ، ساخت ساختمان برای نمایندگی شهرستان ها ،اجرای قانون ارجاع نظارت کار و شناسنامه فنی ملکی ، قدم های خوب و موثری برداشته شده است همچنین .افزایش تعرفه خدمات مهندسی طی دو مرحله در یک سال از دیگر فعالیت های این سازمان در سال گذشته بوده است. همچنین از این پس پروانه اشتغال مهندسان به عنوان ضمانت در دادگاه ها قابل پذیرش خواهد بود.

گفتنی است ، این نشست بیش از دو ساعت به صورت پرسش و پاسخ پیرامون مسایل فنی ، تخصصی و عملکرد سازمان با حضور مهندسان عضو نمایندگی بندرانزلی و اعضای هیات مدیره ادامه داشت . نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان بندرانزلی پس از تالش ، لنگرود ، صومعه سرا و لاهیجان پنجمین نمایندگی در استان گیلان است که این نشست در آن برگزار شده است.

شایان ذکر است ، مهندس شهرام نواری رییس دفتر نمایندگی ، مهندس غلامرضا جیران غازیانی نائب رئیس ، مهندس آیدن عمیدی خزانه دار، مهندس احمد پور آقاجان عضو و مهندس مهیار زهیدی عضو علی البدل اعضای هیات رئیسه دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان بندرانزلی هستند.

Share