مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت خبر داد

برگزاری جشن دهه فجر دانشگاه پیام نور رشت با حضور نوباوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسای دیارمیرزا  محمدمصطفی یوسف‌زاده، از برگزاری جشن دهه فجر در دانشگاه پیام نور رشت خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم که در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود، بیژن نوباوه‌وطن عضو مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند. وی دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسای دیارمیرزا  محمدمصطفی یوسف‌زاده، از برگزاری جشن دهه فجر در دانشگاه پیام نور رشت خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم که در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود، بیژن نوباوه‌وطن عضو مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

نوباوه

وی دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت عنوان کرد و افزود: تجلیل از نخبگان دانشجو و اساتید برتر این دانشگاه و همچنین رونمایی از دستاوردهای دانشگاه پیام نور رشت از دیگر برنامه‌های دهه فجر این دانشگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت، از برپایی نمایشگاه ایستگاه انقلاب، توزیع نشریه‌های دستاوردها و ماهیت‌های انقلاب اسلامی و رونمایی از تابلوی سالن اجتماعات شهید احمدی‌روشن این دانشگاه خبر داد و گفت: مسابقات جام فجر و صدور بیانیه‎های ۱۲ و ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت است.

وی با بیان اینکه کاشت نهال سرو در دانشگاه‌ها نماد استقامت و ایستادگی است، افزود: نهال سرو انقلاب اسلامی در محوطه دانشگاه پیام نور رشت کاشته می‌شود.

تسنیم/

Share