رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز

برفی که گوشت را گران کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز از افزایش ۵ درصدی قیمت قیمت گوشت قرمز خبر داد و گفت: بارش‌های سنگین برف موجب این گرانی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز از افزایش ۵ درصدی قیمت گوشت قرمز خبر داد و گفت: بارش‌های سنگین برف موجب این گرانی شده است.

1علیرضا ملکی در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه ای ۲۸ هزار تومان در قصابی‌های تهران به مصرف کنندگان عرضه می شود.
وی، منابع تامین گوشت قرمز استان تهران را کردستان و غرب کشور اعلام کرد و افزود: به دلیل بارش‌های اخیر انتقال دام و گوشت قرمز به تهران کمتر و قیمت‌ها بیشتر شده است.
ملکی گفت: البته بعید است با فراهم شدن شرایط عادی تردد در جاده ها و انتقال گوشت ، قیمت‌ها کاهش داشته باشد، چون آخر سال است و تقاصا بیشتر می شود.
رئیس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی با اشاره به کاهش نرخ ارز تاکید کرد: تولید و عرضه گوشت قرمز در بازار کافی است و دیگر انگیزه ای برای سوداوری قاچاق دام وجود ندارد.
ملکی گفت: واردات دام زنده هم محدود است و آن هم به صورت محدود از ارمنستان وارد و به صورت گوشت صنعتی توزیع می شود.
رئیس اتحادیه توزیع کنندگان گوشت گوسفندی گفت: برای بازار دوره شب عید هم نگرانی نداریم و تولید داخل پاسخگوی نیاز مصرفی است./مهر
Share