جعفرزاده خبر داد:برای بررسی میزان خسارت برف

دو تن از وزرای دولت تدبیر و امید به گیلان سفرمی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مدارس گیلان از سوی دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مدارس گیلان از سوی دولت خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده  مهر افزود:  “محمد باقر نوبخت” معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهوری لحظه به لحظه مشکلات ناشی از برف در گیلان را رصد می کند.

وی اظهارداشت: دولت به استاندار گیلان مجوز اجاره ماشین آلات سنگین از بخش خصوصی و همچنین خرید تجهیزات لازم برف روبی را داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سفر قطعی وزیر کشور و راه و شهرسازی با هدف بررسی مشکلات ناشی از بارش سنگین برف به گیلان خبر داد و گفت: میزان بارش برف در این استان بی سابقه است.barf

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۳ نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با هدف تصویب بودجه سال ۹۳ در تهران حضور دارند، افزود: این نمایندگان از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار سفر به حوزه های انتخابیه خود شدند که رئیس مجلس از طریق معاون پارلمانی رئیس جمهور این دغدغه نمایندگان را به هیئت دولت منتقل کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز لحظه به لحظه مشکلات بارش برف در استان از قبیل انسداد راه های روستایی، قطعی آب، برق، گاز و سایر موارد  را دنبال و رفع مشکلات را از مسئولان کشوری خواستارند.

جعفرزاده یادآورشد: خدمات خوبی از سوی مسئولان استانی در حد مقدورات تاکنون انجام گرفته اما با همدلی و همراهی همه می توان این مشکلات برطرف و رضایت مردم را جلب کرد./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد، مهردادلاهوتی، ناصرعاشوری، حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share