سفر استاندار گيلان به صومعه سرا:

برای بررسی آخرین وضعیت مناطق برف زده شهرستان صومعه سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد علی نجفی برای بررسی مشکلات ناشی از برف سنگین و تسریع در عملیات امدادرسانی به ویژه بازگشایی راه های مسدود شده روستایی و نحوه ارائه خدمات به مردم درشهرستان صومعه سرا حضور پیدا کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استاندار گیلان برای بررسی آخرین وضعیت مناطق برف زده شهرستان صومعه سرا به این شهرستان سفر کرد .

somesaraدکتر محمد علی نجفی برای بررسی مشکلات ناشی از برف سنگین و تسریع در عملیات امدادرسانی به ویژه بازگشایی راه های مسدود شده روستایی و نحوه ارائه خدمات به مردم درشهرستان صومعه سرا حضور پیدا کرد .

استاندار گیلان در نشست ستاد مدیریت بحران در صومعه سرا با اشاره به بهبود شرایط جوی تأکید کرد : اگر چه وضعیت استان نسبت به پنج روز گذشته بهتر شده و حجم وسیعی از مشکلات به صورت چشمگیر کاهش یافته اما دستگاههای اجرایی باید با همان توان روزهای نخست بارش برف به ادامه فعالیت های خدمات رسانی خود بپردازند و کارها را رها نکنند.

وی با قدر دانی از تلاش و کوشش همه دستگاهها گفت : اگر مدیری در این زمینه تعلل کند ، باوی برخورد می شود و همه باید همچون روزهای ابتدای بارش برف توان خود را حفظ و حتی تقویت کنند.

استاندار گیلان با اشاره به تماس های تلفنی معاونین اول و پارلمانی و رئیس دفتر رئیس جمهور و وزرای کشور و دفاع و تماس های مکرر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای بررسی میزان خسارت ها و روش های جبران آن گفت : نماینده ولی فقیه درگیلان ، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این مدت پیگیرحل مشکلات مردم بودند که جا دارد از این همدلی و کمک های آنان نیز قدردانی کرد .

دکتر نجفی همچنین با اشاره به فعالیت خوب رسانه های استان در بارش برف سنگین گفت : رسانه ها در کنار انعکاس خدمات رسانی موظفند مشکلات مردم را مطرح کنند و نباید این انتظار را داشته باشیم که همه از ما راضی باشند ، اما درخواست ما از بعضی از این دوستان این است که انتقادهایشان نیز منصفانه باشد .

وی با قدر دانی از صدا وسیما گفت : صدا و سیما دربخش های خبری در عین حال که مشکلات را مطرح کرد با همه مدیران نیز ارتباط برقرار کردند تا همه فعالیت های انجام شده نیز منعکس شود .

در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، امام جمعه ، فرماندار صومعه سرا ، مدیران کل بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ، شرکت گاز ، آموزش و پرورش و جمعی از مدیران شهرستانی نیز به بیان آخرین وضعیت برف زده شهرستان صومعه سرا و فعالیت ها ی انجام شده پرداختند .

استاندار گیلان همچنین دراین سفر از بخش های مختلف شهر صومعه سرا و روستاهای در محور عربان به چمثخال ، ضیابر به بهمبر و تولمات بازدید کرد و از نزدیک در گفتگو با مردم این مناطق در جریان مشکلات ناشی از بارش برف قرار گرفت .

Share