استاندار گیلان:

بدهکاران بانکی در گیلان شناسایی می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی گیلان در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی گیلان، با بیان اینکه تمام دستاندرکاران و مدیران در بخش ایجاد اشتغال احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: گیلان با وجود ظرفیت‌های خوب مدیریتی به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمدعلی نجفی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی گیلان در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی گیلان، با بیان اینکه تمام دستاندرکاران و مدیران در بخش ایجاد اشتغال احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: گیلان با وجود ظرفیت‌های خوب مدیریتی به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
jpg844

وی رتبه گیلان در نرخ اشتغال را شایسته مردم و مسئولان این استان ندانست و گفت: بسیاری از بیکاری گیلان به سبب مشکلات موجود در بخش کشاورزی استان به وجود آمده است.

استاندار گیلان، با بیان اینکه در بخش صنایع تبدیلی گیلان کارهای اساسی انجام نشده است، تصریح کرد: از امکانات موجود در استان باید نهایت استفاده را کرد.

نجفی با اشاره به اینکه میزان بهره‌وری از امکانات موجود در بخش صنعت کم است، بیان کرد: باید از منابع مالی موجود در استان نهایت استفاده شود.

وی با تصریح بر اینکه گیلان در بخش صنعت برق و گاز مشکلی ندارد، گفت: مدیران موظف هستند در خدمت صنعت استان باشند.استاندار گیلان خاطرنشان کرد: من مدیرانی را که در مسئله اشتغال‌زایی همکاری نکنند تحمل نمی‌کنم.نجفی با بیان اینکه بدهکاران بانکی در گیلان در حال شناسایی هستند، تصریح کرد: بدهکاران باید هرچه سریعتر بدهی خود را پرداخت کنند.

وی افزود: با وجود عدم تمایل، برای برگرداندن مطالبات بانکی از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی نیز استفاده می‌کنیم.استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید زمینه‌های فرهنگ کار و تلاش در گیلان ایجاد و گسترش یابد، تصریح کرد: فرهنگ تلاش و پشت‌کار باید در جامعه نهادینه شود.نجفی با اشاره به بارش شدید برف اخیر در این استان، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و انتطامی در بارش برف اخیر تلاش‌های خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه از ۴۸ ساعت پیش از بارش برف اخیر در استان آماده این اتفاق بودیم، افزود: تا جایی که امکانات اجازه داد دستگاه‌های ذی‌ربط عملکرد خوبی داشتند.

تسنیم/

Share