حاجتی:

با هم افزایی، تبادل تجربه می توان یک مجموعه پویا و فعال داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی حاجتی در نشست اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی گیلان بر هم رآیی و تبادل تجربه در جهت تقویت مجموعه فعال در آموزش و پرورش تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در تاریخ ۵بهمن ماه ۹۲ اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی گیلان با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کردند .

حاجتی1

حاجتی در این دیدار با ابراز خوشحالی ازتشکیل اولین جلسه این ستاد در ماه بهمن ، ماهی که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به پیروزی رسید،گفت: اهتمام ما و همه همکارانمان قطعاً تقویت مجموعه بزرگ آموزش  و پرورش خواهد بود چرا که تعلیم و تربیت این نسل جوان و انقلابی از وظایف خطیر آموزش و پرورش می باشد.

وی تصریح کرد:با هم افزایی،هم رآیی و تبادل تجربه می توانیم یک مجموعه پویا و فعال داشته باشیم و همچنین آموزش و پرورش با تقویت مجموعه خود می تواند گامهای مثبت بسیاری را بردارد .

در ادامه سردار محمد عبدالله پور جانشین فرمانده کل سپاه قدس گیلان با تبریک انتصاب حاجتی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : الحمدالله با نگاه مثبتی که آقای حاجتی نسبت به سازمان بسیج دانش آموزی دارد امیدوار هستیم بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی تلاش نماییم .

وی سپس از اهداف بسیج دانش آموزی به ترویج گفتمان ولایت، ایجاد جنبش های مثبت اجتماعی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی و پرورش نخبگان اشاره نمود و از مقابله با تهدیدات نرم دشمنان به عنوان مهمترین ماموریت بسیج دانش آموزی نام برد.

Share