باورتان می‌شود اینجا شهر رسول خدا است + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاید کسی باور نشود که در سرزمین وحی و آن هم در شهر پیامبر اکرم محمدمصطفی صلی الله علیه و اله وسلم و رحمت للعالمین برخی به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند و از فرهنگ اصیل اسلامی اینگونه فاصله گرفته‌اند.  این تصویر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مدینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاید کسی باور نشود که در سرزمین وحی و آن هم در شهر پیامبر اکرم محمدمصطفی صلی الله علیه و اله وسلم و رحمت للعالمین برخی به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند و از فرهنگ اصیل اسلامی اینگونه فاصله گرفته‌اند.

 این تصویر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مدینه منوره و در نزدیکی مسجد ذوقبلتین گرفته شده است که این صحنه ناهنجار همه زائران را متعجب کرده بود که چگونه کشوری اسلامی و در شهری که ورود غیرمسلمانان به آن شهر حرام است، برخی آشکارا اینگونه به کارهای حرام می‌پردازند.
این گزارش حاکی است، با توجه به جایگاه شهر پیغمبر اکرم و مکه مکرمه، دولت عربستان قوانین سختی را در این دو شهر لحاظ می‌کند تا مردم شان و جایگاه این دو شهر مقدس را حفظ کند، اما متاسفانه این روزها شاهد برخی ناهنجاری‌های هستیم که هرگز در شان و جایگاه این شهر نیست.

e2fc144d-bfdc-4aff-ae15-db29a0cd844b

گفتنی است، سالانه میلیون‌ها زائر از کشورهای اسلامی به سرزمین وحی سفر می‌کنند تا به زیارت حرم نبوی و ائمه بقیع علیهم‌السلام بروند، اما اینگونه ترویج فرهنگ غربی در چنین کشور اسلامی هرگز پسندیده به نظر نمی‌رسد.

Share