بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان گیلان از حوزه قضایی خمام و کوچصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان بطور سرزده از حوزه قضایی شهر خمام و کوچصفهان بازدید کرد. این دیدار چند ساعته که در هوای برفی و سرد صورت گرفت رییس کل دادگستری استان گیلان از واحدهای قضایی و اداری این حوزه بازدید نمود و با قضات و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان بطور سرزده از حوزه قضایی شهر خمام و کوچصفهان بازدید کرد.

این دیدار چند ساعته که در هوای برفی و سرد صورت گرفت رییس کل دادگستری استان گیلان از واحدهای قضایی و اداری این حوزه بازدید نمود و با قضات و کارکنان این حوزه قضایی به گفتگو پرداخت .سیاوش پور در جمع کارمندان حوزه قضایی خمام با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر نمود.

وی خدمت بی منت و با کرامت برای مردم را از وظایف تمام کسانی که در دستگاه قضایی مشغول به کار هستند دانست و افزود باید به گونه ایی رفتار کنیم که تمام کسانی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند مورد تکریم قرار بگیرند و این مسئله را از سیاست های دستگاه قضایی در کشور نام برد.ایشان در پایان خواستار تلاش بیشتر کارکنان اداری و قضایی در کاهش پرونده های اجرای احکام شد.
siavash

Share