بازدید رییس کل دادگستری استان گیلان از حوزه قضایی شهرستان صومعه سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در ادامه بازدیدهای خود از حوزه های قضایی استان ، به شهرستان صومعه سرا سفر کردند. به همین منظور احمد سباوش پور در جلسه شورای تامین شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان ، احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان در ادامه بازدیدهای خود از حوزه های قضایی استان ، به شهرستان صومعه سرا سفر کردند.

به همین منظور احمد سباوش پور در جلسه شورای تامین شهرستان صومعه سرا حضوریافته و از مشکلات و مسائل شهرستان مطلع شدند.

sia وی پس از استماع گزارشات مسئولین شهرستان از تلاش ها و زحمات آنان قدردانی نمود و تعامل و همدلی موجود مدیران اجرایی صومعه سرا را مثال زدنی دانست .

در ادامه رییس کل دادگستری استان ضمن بازدید از دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان صومعه سرا ، دیدار صمیمانه ای نیز با قضات و کارمندان این حوزه قضایی داشتند .

در این دیدار سیاوش پور تکریم ارباب رجوع را از اولویتهای قوه قضاییه دانست و بیان داشت ، دادگستری ملجاء و پناهگاه مردم است و باید با اخلاق خوب و نیکو با مراجعین برخورد شود و این عین اجرای دین است .

در پایان این سفر رییس کل دادگستری استان با حضور در جمع مددجویان ، در یک نشست صمیمی به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی و از نزدیک از روند پرونده های آنها آگاه شده و دستورات لازم را برای تسریع حل مشکلات آنها به حوزه های قضایی مربوطه صادر نمودند.

در این بازدید دو ساعته معاونین دادگستری استان ، دادستان ، رئیس دادگستری و قاضی ناظر زندان صومعه سرا نیز حضور داشتند .

در این سفر آقایان امین ناصری معاون قضایی رییس کل دادگستری استان ، غفاریان طوسی مدیرکل سازمان زندان ها ، دکتر آیتی مدیرکل پزشکی قانونی و مفیدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک و کامران زاده رییس ستاد دیه استان ، احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری استان گیلان را همراهی نمودند

Share