ایستگاه مطالعه در برنامه زنده «مهتاب شبان»+عکس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، با هماهنگیهای انجام شده سازه ویژه ایستگاه مطالعه تا پایان سال جاری در محل اجرای برنامه زنده «مهتاب شبان»مستقر و در معرض دید مخاطبین خواهد بود. شب گذشته کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه های عمومی […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، با هماهنگیهای انجام شده سازه ویژه ایستگاه مطالعه تا پایان سال جاری در محل اجرای برنامه زنده «مهتاب شبان»مستقر و در معرض دید مخاطبین خواهد بود.

شب گذشته کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن حضور در برنامه «مهتاب شبان»، یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده تلویزیونی سیمای مرکز استان، اهداف و عملکرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این حوز را تشریح کرد.

علیرضا ژاله جو کارشناس ایستگاه مطالعه در این برنامه که با موضوع اجتماعی وفرهنگی بر روی آنتن می رود تعداد ایستگاههای مطالعه در استان گیلان را ۱۹ دستگاه عنوان کرد و افزود: طرح ملی ایستگاه مطالعه هم اکنون در فاز ششم خود قرار دارد که با رونمایی چند ایستگاه مطالعه در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد این ایستگاهها به رقم۲۵ خواهد رسید.

DSC_0103کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین گفت این طرح هم اکنون در شهرهای مختلف استان در حال اجرا است.

گفتنی است با هماهنگیهای انجام شده از سوی روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استن گیلان، سازه ویژه ایستگاه مطالعه تا پایان سال جاری در محل اجرای این برنامه زنده مستقر و در معرض دید مخاطبین خواهد بود.

جنگ شبانه «مهتاب شبان» عنوان برنامه تلویزیونی است کاری از مرکز گیلان که از سوم شهریور سال جاری بمدت ۶ ماه از یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه باران پخش می شود.

این برنامه زنده تلویزیونی بطور ویژه هرشب بمدت ۵۰ دقیقه با رویکردی نو به مسائل فرهنگی و اجتماعی استان می پردازد.

مستندهای گیلان شناسی، گزارش های جذاب، موسیقی تصویر وآیتم های طنز از آیتم های مهم این برنامه شبانه می باشد.

همچنین در این برنامه هر شب از میهمانان ویژه ای دعوت می شود که این میهمانان از میان نخبگان و شخصیت های فرهنگی، هنری و ورزشی می باشند.

 

Share