اهداء تجهیزات توانبخشی به مددجویان سالمند لنگرودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت معاون حمایت و سلامت و اداره درمان و امور بیمه کمیته امداد گیلان به ۶۱ نفر از مددجویان سالمـــند تحت پوشش کمیته امداد لنگرود تجهیزات توانبخشی اهداء شد .  گفتنی است که این مددجویان ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت معاون حمایت و سلامت و اداره درمان و امور بیمه کمیته امداد گیلان به ۶۱ نفر از مددجویان سالمـــند تحت پوشش کمیته امداد لنگرود تجهیزات توانبخشی اهداء شد .

تجهیزات توانبخشی لنگرود گفتنی است که این مددجویان ، نیازمند به نگهداری در منزل می باشندوتجهیزات توانبخشی اهداء شده به آنها شامل تخت بیمارستانی ۵۵دستگاه تشک مواج ۲۱دست عصا وواکر ۱۳عدد ویلچر ۹دستگاه پوشینه بزرگسالان ۵۴ عدد و جمعا به ارزش ۲۰۷ میلیون ریال است که در مناطق محروم اطاقور شهرستان لنگرود توزیع شد.

لازم به ذکر است همچنین به مناسبت این ایام ، جشن بزرگ انقلاب با همکاری آموزش پرورش منطقه اطاقور با حضور دانش آموزان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد لنگرود و جمعی از مسئولین محلی و شهرستانی در این منطقه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های شاد و مفرح از سوی هنر مندان صدا و سیمای مرکز گیلان ، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب به ۳۵ نفراز حاضرین به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

 

Share