عمری است که می بازم و یک بُرد ندارم

امید ما به خدا و عابدینی است/داماش و افزایش احتمال سقوط

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم داماش در دیدار با استقلال خوزستان مانند دیدار های گذشته اش نتوانست پیروزی اش را نگه دارد و کولی بالی هافبک تنومند استقلال خوزستان در دقیقه ۸۵ گل تساوی را به ثمر رساند تا سه امتیاز از کف شاگردان نظرمحمدی برود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم داماش در دیدار با استقلال خوزستان مانند دیدار های گذشته اش نتوانست پیروزی اش را نگه دارد و کولی بالی هافبک تنومند استقلال خوزستان در دقیقه ۸۵ گل تساوی را به ثمر رساند تا سه امتیاز از کف شاگردان نظرمحمدی برود.
با این تک امتیاز تیم داماش ۲۵ امتیازی شد و با پیروزی تیم فجرسپاسی، اوضاعش  در جدول رده بندی وخیم تر شد. داماشی ها با ۲۵ امتیاز در رتبه ی دوازدهم قرار دارند و در دیدار روز جمعه ی تراکتورسازی و راه آهن اگر شاگردان ابراهیم زاده یک امتیاز هم کسب کنند تیم داماش یک رتبه ی دیگر در جدول سقوط خواهد کرد.

damash1
اما داماشی ها سه دیدار باقی مانده ی بسیار سخت پیش رو دارند که دو دیدار آن باریشان فینال گونه خواهد بود. اما احتمالا فینال انتهای جدول در هفته ی ۲۸ ام رقم خواهد خورد. جایی که تیم رشتی باید به اصفهان برود و یک دیدار فوق العاده حساس با تیم ذوب آهن انجام دهد. چیزی که مسلم است یکی از دو تیم داماش و ذوب آهن به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد و بازنده ی آن دیدار باید به لیگ دسته یک سلام کند. در صورت تساوی هم به احتمال زیاد دو تیم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

در هفته ی آخر هم داماشی ها میزبان تیم مس کرمان خواهند بود. اگر تا آن هفته سقوط تیم مس مسلم شده باشد تا اندازه ای آن دیدار برای تیم شهر باران آسان خواهد شد و اگر مس دست به معجزه بزند و تا هفته ی آخر به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد کار داماش در آن دیدار هم بسیار سخت خواهد بود.
به هر حال داماش که عملکرد فاجعه باری را در نیم فصل دوم داشته است، در صورت ادامه ی این روند به طور حتم به لیگ دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. آنها در نیم فصل پایانی تنها یک پیروزی و آن هم در دیدار نخست نیم فصل دوم کسب کرده اند و در ادامه ی دیدار ها طعم پیروزی را نچشیده اند. رکورد ۱۱ دیدار بدون پیروزی، اگر به عدد نحس ۱۳ برسد قدر مسلم باید داماش را سقوط کرده بدانیم.

2-ali

علی نظرمحمدی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی را از دو تیم دیدیم. ما ۹۰ دقیقه مسابقه را به ۶ قسمت تقسیم کردیم و می‌دانستیم که استقلال خوزستان در اواخر مسابقه کم می‌آورد، اما آنها امروز خوب ظاهر شدند و ۳ امتیاز حق دو تیم بود که هر دو تیم به کسب یک امتیاز قناعت کردند.

 وی فزود: ما برای بقا می‌جنگیم و کسب یک امتیاز در بازی‌های خارج از خانه برای تیم ما ایده‌آل است. باشگاه داماش گیلان و شخص عابدینی برای حل مشکلات بازیکنان تلاش می کنند اما متاسفانه مسئولین رشت هیچ کمکی به ما نمی‌کنند. امید ما به خدا و دست‌های امیر عابدینی است که داماش را حفظ کند.

 سرمربی داماش گیلان در ادامه تأکید کرد: تعطیلات ۴۰ روزه فوتبال مطمئنا به ضرر  تیم‌های باشگاهی خواهد بود اما چون اولیویت به تیم ملی اختصاص دارد باید کمک کرد. آرزو می کنم همانطوری که تراکتورسازی تبریز قهرمانی جام حذفی را تقدیم آذری‌ها کرد. فولاد خوزستان و فرکی نیز بتوانند با قهرمانی در لیگ برتر و کسب مجدد سهمیه آسیا مردم خوزستان را خوشحال کنند.

گل/

Share