افتتاح دو طرح صنعتی توسط استاندار گیلان در رشت و لوشان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با دهه ی مبارک فجر با حضور استاندار گیلان دو طرح صنعتی تولید فرش و چرخ واگن های قطاربا ۸۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ظهر امروز به بهره برداری رسید . با حضور دکتر نجفی در رشت طرح توسعه ی کارخانه ی فرش بازیابان با تولید سالیانه ۳۰۰ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با دهه ی مبارک فجر با حضور استاندار گیلان دو طرح صنعتی تولید فرش و چرخ واگن های قطاربا ۸۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ظهر امروز به بهره برداری رسید .

با حضور دکتر نجفی در رشت طرح توسعه ی کارخانه ی فرش بازیابان با تولید سالیانه ۳۰۰ هزار متر مربع فرش درزمینی با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید .

برای اجرای این طرح توسعه با ظرفیت اشتغالزایی ۳۰ نفر ۳۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

واحد تولید چرخ محور واگن های باری قطار دیگر طرحی بود که امروز با حضور استاندار گیلان در لوشان به بهره برداری رسید .

برای ساخت این واحد تولیدی با اشتغالزایی ۲۷ نفر در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

استاندار گیلان در حاشیه بهره برداری از این ۲ واحد صنعتی با اشاره به وضعیت نامناسب بیکاری در گیلان گفت : در کنار توسعه ی بخش خدمات ، کشاورزی و تجارت توجه جدی به صنعت استان بسیاری از مشکلات بیکاری را کاهش میدهد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان تأکید کرد : در تلاشیم با مذاکره با بانک های کشور مشکل سرمایه در گردش و تأمین نقدینگی این واحد های تولیدی را حل کنیم .

استاندار گیلان افزود : سهم صنعت استان در اشتغال گیلان ۲۷ تا۲۸ درصد است که این مقدار کمتر از میانگین ۳۱ درصدی کشور است .

دکتر نجفی تأکید کرد : با برنامه ریزی های انجام شده در تلاشیم که این سهم از میانگین کشور بالا تر رود.

Share